"אנחנו חווים ימים קשים, אך חייבים לנסות לחזור לשגרה"

כך אמר משה וייצמן, מאמנה של הפועל כפר כנא מליגה א' צפון שמתכוננת לחזרה לליגה בשבוע הבא. כפר כנא תפגוש את צעירי אום אל פאחם, וייצמן יודע שקל זה לא יהיה, אבל הוא רוצה 3 נקודות במשחק החזרה לליגה: "רוצים לחזור עם ניצחון מתוק, שיעשה לנו קצת טוב בתקופה לא פשוטה בכלל עבורנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-11-2023
  • 11:04

משה וייצמן, מאמנה של הפועל כפר כנא מליגה א' צפון, מספר לאתר גולר על החזרה לאימונים של קבוצתו, כל זאת לקראת חזרת הליגה בשבוע הבא: "התחושה לחזור להתאמן היא תמיד תחושה טובה. מצד אחד כולנו חווינו ועדיין חווים ימים קשים על עם ישראל, אך מנגד אנחנו חייבים לחזור ולנסות ולהמשיך בשגרת החיים".

 

לקראת החזרה לליגה, יש משהו חדש אצלכם עם הסגל? שחקנים עזבו? 

"כרגע כל השחקנים נשארים, ואנחנו עם אותו הסגל שיצא לפגרה המאולצת שנחתה על כולנו. אני מאמין שההנהלה יחד עם השחקנים ימצאו את הנוסחה הנכונה כדי לשמר את כולם, למרות המצב הקשה מהבחינה הכלכלית ששורר בכל קבוצות 
ליגה א' צפון".

 

שבוע הבא, במחזור החזרה לליגה אתם אמורים לשחק מול אום אל פאחם בחוץ. באים לנצח? 

"כן, בשבוע הבא יש לנו משחק קשה מאוד בחוץ נגד צעירי אום אל פאחם, שאם אתה מסתכל על סגל השחקנים שלה אתה מבין שנבנתה שם קבוצה עם מטרה אחת והיא להתמודד בצמרת הגבוהה עד לסוף העונה. כמו שהגענו לכל משחק עד עכשיו גם למשחק הנוכחי נגיע מוכנים, מחויבים ומפוקסים כדי שבסוף המשחק נחזור משם עם ניצחון מתוק, שיעשה לנו קצת טוב בתקופה לא פשוטה בכלל עבורנו".

 

לקראת החזרה לליגה, מה לדעתך אנחנו הולכים לראות בליגה א' צפון? 
"ליגה א' צפון השנה היא ליגה שמתאפיינת בזה שמרגע היציאה למלחמה הרבה קבוצות ובעיקר מהמגזר, קורסות תחת הנטל הכלכלי מכוון שהן היו בנויות בעיקר על ספונסרים, תרומות מאוהדים ותקציב מהמועצות השונות. כל מה שציינתי הוא בגדר הבלתי אפשרי בימים אלו מכיוון שקהל לא יגיע למשחקים בגלל ההנחיות , ספונסרים לא מרוויחים כסף ולא יכולים לתרום והמועצות כרגע בשגרת חירום, מה שמקשה עליהם להעביר תקציבים, כל זה ישליך בצורה ישירה על הקבוצות ובעיקר על הצד המקצועי, קבוצות שיש להן עמוד שידרה כלכלי איתן וחזק ימשיכו לרוץ עד סוף העונה למעלה וגבוה חזק, כל שאר הקבוצות תהיינה שקועות במאבקי הישרדות גם מקצועית וגם כלכלית".

משה וייצמן רוצה 3 נקודות עם החזרה למשחקי הליגה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תוציא את הלשון מהתחת כבר כמה אתה מלקק לכפר כנא (אוהד רון 29-11-2023, 11:08)
  2. 2-3 משחקים ואתה מפוטר (ווליד 29-11-2023, 12:16)
    מקורות בהנהלה מוסרים שהם רוצים לחסוך כסף שישאר להם לקנות משחקים בסוף העונה , ולכן 2-3 משחקים ואתה מפוטר ... תזכור ממי שמעת את זה ראשון ☝️
  3. משה ויצמן (מאיר שמח 02-12-2023, 13:34)
    מאמן מצויין שעוד יגיע לאמן ברמות הגבוהות ביותר