"תחושה של חוסר וודאות, מקווה לימים יפים יותר"

כך אמר פז אושרי, מגנה של הפועל אזור מליגה ב' דרום א' שמסביר לנו שבימים הנוראים שאנו חווים במדינה הכדורגל הא שולי. למרות זאת, הצליח אושרי לשמור על כושר על מנת שיהיה מוכן לחזרת המשחקים: "עשיתי אימונים אישיים לבד ועם חברים זה עזר לי לשמור על שפיות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-11-2023
  • 10:17

פז אושרי, שחקנה של הפועל אזור מליגה ב' דרום א', מספר לנו איך עוברת עליו התקופה הקשה מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' והפסקת פעילות הכדורגל:  "כמו עבור כולם, גם לי המראות של השביעי באוקטובר היו קשים מאוד. יש בי תחושה של חוסר וודאות מהמצב, אני מקווה שנגיע לימים טובים ורגועים בהרבה יותר".

מה אתה חושב על כך שבקרוב מאוד חוזרים למשחקי הליגה?

"עם כל מה שקורה במדינה בימים אלו, הכדורגל הוא שולי. באופו אישי אני ממשיך להתמקד ולהשקיע כי כמו שאמרת, מתישהו יחזרו לשגרה וצריך להתכונן לחזרה בצורה הכי טובה מבחינתי".
פז אושרי הוסיף וסיפר איך הוא שומר על כושר בימי המלחמה: "הצלחתי לשמור על שגרה בכך שהייתי עושה אימונים אישיים, הולך לחדר כושר ומתאמן עם חברים, זה היה חשוב עבורי - גם לשמור על כושר וגם זה גרם לי לשמור על שפיות". 

לסיום אמר שחקנה של אזור: "אני מצפה ומתפלל שהמצב יסתדר, שיחזירו את כל החטופים שטרם חזרו במהרה והשגרה תשוב לכולנו. כולנו רוצים לחזור ולשחק ב100% ולהמשיך בשגרה שלנו".

פז אושרי שומר על כושר לקראת החזרה למגרשים

הוסף תגובה
תגובות
  1. זהו חוזרים למלחמה (אכן 30-11-2023, 13:31)
    איזה כדורגל חוזרים למלחמה וטוב שככה צריך לעשות טוב למדינה שלנו ערבים יהודים דרוזים ובדואים החאמס צרי
  2. החאמס עושה רע לכולם (אכן 30-11-2023, 13:33)
    עזבו כדורגל הערבים היהודים הדרוזים הגברים הבדואים הטובים נימעס כבר צריך לסיים אותם ואז שוויץ תיהיה פ
  3. כל אחד היום מתאמן בלי חולצה חושב שהוא שחקן חחחחח (רונאלדו 30-11-2023, 21:45)
    אתה באזור יטמבל ליגה ב
  4. יש לו גוף דל מתאבק לא כדורגלן (רוני 01-12-2023, 21:23)