"אין חשק לכלום, אך אנחנו חייבים ללמוד לחיות לצד המלחמה"

כך אמר תומר בן חיים, שחקנה של הפועל אזור מליגה ב' דרום א' על החזרה הקרובה למגרשים. על הבקשות של קבוצות רבות לקיצוץ בשכר של השחקנים אמר בן חיים: "אין לי ספק שאנחנו באזור נדע למצוא את המתווה הנכון לכולם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-11-2023
  • 11:44

תומר בן חיים, שחקנה הוותיק של הפועל אזור מליגה ב' דרום א', סיפר לאתר 'גולר' על התחושות אותן הוא חווה מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל': "גם אצלי כמו אצל כולם התחושות מאוד קשות, יש הרגשה כמו של אבל לאומי שלא נגמר כבר חודש וחצי. הראש והלב עם משפחות הנופלים והחטופים, ואין חשק או אנרגיות לעשות שום דבר מלבד לחשוב על המשפחות השכולות ולהתפלל שיחזרו כל החטופים שלנו".


כרגע יש דיבור על חזרה לשגרה מלאה של ליגות הכדורגל, האם חזרתם להתאמן?
"כרגע עדיין לא חזרנו להתאמן, אם להיות אמיתי מצד אחד אין חשק לכלום כמו שאמרתי וגם לא לכדורגל, אך מצד שני אין ספק שאנחנו צריכים ללמוד לחיות לצד המלחמה ולנסות קצת להחזיר את השגרה לחיינו עד כמה שאפשר, כי אי אפשר לדעת עד מתי המלחמה הזו תימשך".


מה דעתך על האופציה לחזור לשגרת משחקים מלאה?
"כמו שאמרתי, המצב מאוד מורכב וזה מלווה ברגשות מעורבים ואני מקווה שזה יעשה טוב לכולם".


מה אתה חושב על כך שבגלל המצב שנוצר, קבוצות רוצות שהשחקנים יקצצו בשכר?
"אני לא יודע מה כל קבוצה מתכוונת לעשות מבחינת שכר השחקנים, אך לגביי הפועל אזור אין לי ספק שנדע יחד עם ההנהלה והמועצה למצוא את המתווה הנכון ולהגיע להסדר שיהיה מקובל על כולם".


לסיום אמר בן חיים: "אני רוצה להתפלל להצלחת חיילנו הגיבורים שיחזרו לשלום בריאים ושלמים, ולהשתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהם, הלב של כולנו איתם ביחד ואנחנו מודים לאותם גיבורים שבזכותם אנחנו חיים פה! וכמובן בעזרת השם שיחזרו אלינו במהרה כל החטופים".
 

למרות הכאב ותחושת האבל, בן חיים יודע שחייבים לחזור לשגרה

הוסף תגובה
תגובות
  1. תומר ‏בן חיים (עירוני אשדוד 25-11-2023, 13:52)
    ‏השחקן הכי גדול שהיה באשדוד אוהבים ‏שחקן נשמה ‏משחק בשביל אוהדים
  2. אחלה שחקן היה תומר היום בסוף קרירה (ציון 25-11-2023, 16:29)
    מי שבא לאזור זה סוף קרירה מסכן תומר אחלה שחקן