"קשה בלי כדורגל, מקווה שנחזור בקרוב לחיים רגילים"

כך אמר מאמן הפועל בני זלפה, אחמד סבע על המצב המורכב בו אנו נמצאים כבר חודש וחצי. עוד הוסיף: מקווה שלא יגיעו בשכר השחקנים, זאת הפרנסה שלהם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-11-2023
  • 15:51

חזרת הליגות הולכות ומתקרבות, ולמרות זאת יש עדיין קבוצות שלא חזרו לאימונים סדירים, המצב במדינה בעייתי בעקבות המלחמה ויהיה מעניין לראות כיצד יגיעו הקבוצות לליגות. תפסנו את מאמנה של הפועל בני זלפה, אחמד סבע, לשיחה על כל המצב: "תקופה לא פשוטה, מקווה שנחזור להתאמן בקרוב"

 

אז אחמד, איך אתה בימים אלו? מה התחושות?
"הרגשה לא טובה, עם כל המתרחש מסביב, זה לא קל. מקווה שנחזור לשגרה ולימים יותר שקטים, תקופה לא פשוטה, מקווה שנעבור אותה ויהיה רק טוב".

 

מה עם הכדורגל? איך התחושה? מתגעגע?
"בלי כדורגל אי אפשר לחיות, קשה בלי כדורגל. אנשים שכל העיסוק שלהם הוא כדורגל יושבים בבית ולא עושים כלום. מה אני אגיד לך? קשה, מאוד קשה. אנחנו עוד לא חזרנו להתאמן, עוד לא קיבלנו את האישור, אני מקווה שנחזור להתאמן בזמן הקרוב".

 

מה אתה חושב על חזרת הליגות?
"החזרה תהיה קשה לכל הקבוצות מכל הבחינות. אני מקווה באמת שנחזור לחיים רגילים ויהיה שקט. כדורגל זה שמחה וזה מביא שמחה להרבה אנשים, אני מקווה שבאמת נחזור לשחק כדורגל, כמו שאמרתי, יהיה קשה קודם כל בגלל הכנה הלקויה וכל הדברים שמסביב, אני מקווה בעזרת השם שיהיה טוב ונחזור לשגרה רגילה".  

 

מה אתה חושב על קיצוץ שכר השחקנים?
"כמה קבוצות והנהלות עוברות תקופה לא טובה, יש קבוצות שמקבלים מהמועצה, מבעלי עסקים, מתרומות, אני מבין אותם שיהיה להם קשה. אבל מצד שני יש גם את השחקנים שמקבלים וחיים מהכסף הזה. אני באמת מקווה שלא יגיעו בכסף של שחקנים, זאת הפרנסה שלהם. אני מקווה באמת שנחזור לשגרה ונחזור לשחק כדורגל כמו שידענו".  

לסיום הוסיף סבע:
"אני מאחל שיהיה רק טוב ונוכל בעזרת השם לחזור לשגרה רגילה ושקטה". 

אחמד סבע, מתגעגע לכדורגל ומקווה לחזור לשגרה. (קרדיט צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תתבייש לך תן להם פרגון אפילו גינוי הוא לא אומר בכתבה תתבייש לך שאתה נותן לו במה (אוהד רון כנס... 19-11-2023, 21:03)
  2. שמע אתה חתיכת אפס אפילו אתה לא מכנה את מתקפת הטרור יותר חשוב לך הכדורגל לך תאמן בעזה (אפי 20-11-2023, 07:47)
  3. לפני שאתה מאמן תהיה בן אדם לפעמים עדיף לשתוק מאשר לדבר ומה שאתה אמרת זה בושה (אחמד סבע היקר 20-11-2023, 14:50)