"המחשבה לחזור למגרש מרגשת, אבל אסור לשכוח את המלחמה"

כך אמר ניב בן יוסף, שחקנה של מכבי קריית מלאכי על החזרה למגרשים בצל המלחמה, עוד הוסיף: "ההתאחדות והקבוצות חייבות לתת גב לשחקנים בעניין השכר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-11-2023
  • 15:16

בצל המלחמה המתמשכת, החזרה למגרשים הולכת ומתקרבת מיום ליום. ב5.12 צפויה ליגה א' לחזור, ולמרות ההתרגשות מהחזרה, התחושה עדיין לא אותה התחושה. תפסנו את ניב בן יוסף, שחקנה של מכבי קריית מלאכי לראיון על התחושות לגבי החזרה, הגעגוע לכדורגל והמחשבה הבלתי פוסקת על אחיו שנלחם כרגע בעזה: "בין רגע הכדורגל הפך להיות שולי"

 

אז ניב, איך אתה? מה התחושות בימים אלו?
"בימים אלה אני חושב שכל המדינה באותה הרגשה, קשה כואבת אבל אני בטוח שנדע ימים יפים יותר בהמשך".
 

איך התחושה בלי הכדורגל?
"אני בטוח שכל מי שמסביב לכדורגל, מהאוהדים עד לאפסנאי, כולם מתגעגעים ורוצים לחזור. עם זאת יש אנשים שכרגע החיים שלהם נעצרו, בין אם זה אלו שחטפו את משפחתם לבין אנשים כמוני, שאח שלהם נמצא ביחידה מיוחדת וכרגע בעזה נלחם, וברגע הכדורגל נהיה דבר שולי, אני חושב עליו בלי הפסקה. אנחנו כמדינה לא יכולים לחזור לסדר היום כשיש אנשים שהחיים שלהם נעצרו".
 

מה אתה חושב על החזרה הקרובה למגרשים?
"כשחקן שמאוד אוהב כדורגל, המחשבה לחזור למגרש מרגשת. לפגוש שוב את הקהל הענק של קריית מלאכי ולעשות מה שאנחנו אוהבים. עם זאת אסור לשכוח וחשוב להזכיר בכל רגע שאנחנו במלחמה ויש אזרחים חשובים שלא נמצאים איתנו וחייבים לחזור הביתה".
 

מה אתה חושב על קיצוץ שכר השחקנים?
"אני חושב שדווקא בימים אלו ההתאחדות והקבוצות צריכות לתת גב לשחקנים בעניין השכר, במיוחד שיש כאלו שלא עומדים בקריטריונים של החל"ת ונשארו כרגע ללא הכנסה מסודרת".

לסיום הוסיף: " עם ישראל חי, מאחל לכולנו ימים טובים ויפים יותר"

ניר בן יוסף, מתרגש לחזור למרות כל המצב. (קרדיט צילום: גלעד אימס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרייתי בנשמה (יאלה מלאכי 28-11-2023, 16:30)
    בן אדם מרגש ושחקן עוד יותר מרגש, זכינו בך ניב !
  2. שחקן נשמה (שלומי.ש 30-11-2023, 04:19)
    מקצוען נותן תדם במגרש יכול לשחק כל תפקיד ,מחוייב,לא מוערך מספיק לדעתי אחד השחקנים המצויינים בליגה א ושווה ליגה לאומית בנאדם נדיר לחדר הלבשה שחקן שובר שוויון בליגה א,