"תחושה מוזרה, שום דבר לא יהיה כמו לפני ה7.10"

כך אמר דוד הלל, שחקנה של הוד השרון, על המצב והתקופה הקשה שאנו נמצאים בה: "הראש במקום אחר, המון חברים קרובים שלי נלחמים רק בשביל הביטחון שלנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-11-2023
  • 11:03

בצל המלחמה המתמשכת, חזרת הליגות הולכת ומתקרבת מיום ליום, והקבוצות מתחילות להעלות הילוך במטרה להגיע מוכנים כמה שאפשר לפתיחת הליגה ב5.12. תפסנו את דוד הלל מהפועל הוד השרון, לשיחה על התקופה האחרונה, התחושות הקשות, והדעה החלוקה לגבי החזרה למגרשים: "אין את הדרייב שהיה לנו לפני"

אז דוד, איך אתה בימים אלו? איך התחושות?
"מה 7.10 נכנסו לסוג של סחרור מדיני ואישי, אנשים שואלים אותך היום, מה קורה? איך אתה? ואתה עונה להם שהכל טוב, אבל אתה תמיד מוסיף: עד כמה שאפשר בתקופה הזאת".

 

מה עם כדורגל? איך ההרגשה?
"ההרגשה והתחושה היא מאוד מוזרה ומבלבלת. מצד אחד אנחנו רוצים לחזור לשגרה, אבל מצד שני אין את הדרייב שהיה. הייתי מגיע למשחק מלא תשוקה ורצון לנצח. הראש, הלב והגוף היו נמצאים במקום אחד! היום זה כבר לא ככה... קשה מאוד לשמוח ולחגוג שיש חיילים (המון מהם ילדים) שנלחמים כדי לשמור עלינו ועל הקיום של המדינה".

 

חזרתם להתאמן?
"אנחנו מתאמנים כרגע פעמיים בשבוע למרות שהוציאו אותנו לחל״ת. חייבים לנסות לשמור על טיפה שפיות ועל הביחד. ההרגשה טובה כי זה משחרר בך איזה משהו בראש לשעה וחצי, אבל כמו שאמרתי - זה לא יהיה כמו לפני ה7.10".

 

מה דעתך על חזרתה של הליגה?
"אני חלוק בדעתי. מצד אחד אני מאוד רוצה לחזור אבל מצד שני הראש נמצא בהרבה מקומות בו זמנית. כמו שאמרתי, חברים שלי קרובים נלחמים למען הביטחון שלנו ושל ילדנו. שנוכל באמת להתקיים פה במדינה שלנו, בבתים שלנו ללא פחד וחשש".

 

מה אתה חושב על בקשת הקבוצות מהשחקנים לקצץ בשכר?
"כל אחד שיעשה את החישובים שלו. אני חושב ששני הצדדים נפגעים פה, גם שחקנים שלא מקבלים עכשיו שכר כבר קרוב לחודשיים, וגם הקבוצות שחלק מהן לפי מה שהבנתי בנו על תמיכה מספונסרים ולא מקבלות. כולנו נפגענו כלכלית בתקופה הזאת וצריך לנסות להגיע לעמק השווה, כי באמת כל מה שיצא מהעונה הזאת (אם היא תחזור בכלל) זה בונוס!"

 

לסיום הוסיף: "בריאות לכל עם ישראל, שכל החיילים והחטופים שלנו יחזרו לשלום במהרה ושנדע ימים שקטים וטובים יותר, אמן".
 

דוד הלל, חלוק בדעתו בנוגע לחזרה למגרשים (קרדיט צילום: רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמונה מעונת העליה, איזה עונה גדולה (גל 17-11-2023, 13:39)
    בהצלחה