"ליגת העל והלאומית חוזרות, לא רואה סיבה שלא נחזור גם"

כך אמר חן ידען, שחקנה של הפועל כפר כנא, על השאלה האם צריך לחזור לשחק. עוד הוסיף ידען לגבי השמועות על קיצוץ בשכר השחקנים: "למה שיקצצו? מה השחקנים אשמים? "

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-11-2023
  • 15:44

חן ידען, שחקנה של הפועל כפר כנא מליגה א' צפון מספר על התחושות האישיות שלו בתקופה האחרונה מאז פרוץ המלחמה: "התחושות קשות, אנחנו עדיין לא מעכלים את מה שקרה.  המצב בצפון מאוד מתוח והאי וודאות והמתח מתישים עוד יותר, אבל אנחנו משתדלים להיות חזקים ומאמינים שהכל יהיה טוב בע"ה".

 

מה קורה אצלכם בקבוצה? האם חזרתם כבר להתאמן? 

"עוד לא חזרנו להתאמן, אני מקווה שיחזירו אותנו בקרוב לאימונים. אנחנו כבר ממש מחכים לחזור לשגרה - הליגה לאומית וליגת העל חוזרות השבוע, אני לא רואה סיבה שלא יחזירו גם אותנו". 

 

מה אתה חושב על האופציה לחזור לפעילות מלאה של ליגה א'? 

"למרות שהראש לא בכדורגל, אני עדיין אני חושב שזה יעשה טוב שנחזור לשגרה, לאימונים ולמשחקים, להיפגש עם החברים יעשה קצת טוב בתקופה הקשה הזאת". 

 

מה אתה חושב על זה שבגלל המצב, הקבוצות רוצות שהשחקנים יקצצו בשכר?

"האמת שאני לא שמעתי שקבוצות רוצות לקצץ בשכר השחקנים. למה שיקצצו? מה השחקנים אשמים? אני מאוד מקווה שזה לא יקרה והכל יחזור להיות בדיוק מאיפה שהפסקנו". 

 

לסיום אמר הקשר: "מאחל שכל החיילים והחטופים שלנו יחזרו הביתה לשלום בריאים ושלמים אמן. עם ישראל חי".

חן ידען חושב שצריכים להחזיר את הכדורגל (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה כדורגל (אכן 17-11-2023, 10:05)
    הליגות צריכות לצאת לפנסיה
  2. רק כסף מעניין אותך? חיילים נלחמים בשבילנו ומתים בשבילנו וטותך מעניין כדורגל? איך אפשר לעלות לדשא להנ (צפון 18-11-2023, 19:55)