"האסון שקרה לנו הכניס את כולם לפרופורציות"

כך אמר גל פורת, אחד מהשחקנים המוכרים והוותיקים בליגה א' דרום שמסביר מה באמת חשוב בחיים - המשפחה! ולנו באתר 'גולר' מקווים שגם לאחר המלחמה הפרופורציה תישארנה אצל כולם!!! עוד הוסיף פורת: "צריך לחזור לשחק לאט לאט, זה משהו שיגרום לניתוק של כמה שעות מהמצב".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-11-2023
  • 10:27

גל פורת, אחד מהשחקנים המוכרים והוותיקים בליגה א' דרום, שיתף אותנו בתחושות וברגשות שעוברים עליו מאז פרוץ מלחמה 'חרבות ברזל' ב-07.10.23: "התחושות הן תחושות לא פשוטות בעקבות המצב בארץ. אין ספק שמצד אחד האסון שקרה לנו, הכניס את כולם לפרופורציות של מה באמת חשוב בחיים - להיות קרוב למשפחה ולאנשים הקרובים אליך בזמן שמשפחות עוברות סבל רב, בין אם זה החטופים, למשפחות החטופים או למשפחות הנופלים".

למרות התחושות הקשות אותן הוא חווה יחד עם כל עם ישראל, אמר פורת: "למרות המצב הקשה, אני חושב שלאט לאט המשק חוזר לשגרה וגם הכדורגל צריך לחזור בסופו של דבר - זה משהו שקצת גורם לניתוק של כמה שעות מהמצב ומשהו שגורם לאנשים קצת להשתחרר מכל האסון הזה שקרה. לדעתי צריך לחזור לשחק וזה לא סותר את ההזדהות והכאב של אנשים".
פורת גם מספר שחבריו לכדורגל מרגישים כמוהו וחושבים שהשגרה חייבת להמשיך: "יצא לי לדבר עם כמה מהחברים בכדורגל והרוב באותה דעה שציינתי. אני מקווה שהעונה תחזור כמה שיותר מהר, גם אם זו תהיה ליגה מקוצרת ובכך נראה שאנחנו לא נותנים לרוע לנצח".
לסיום אמר גל פורת: "אני מאחל שיהיו כמה שפחות הרוגים בקרבות הקשים וכמה שיותר מהר החטופים יחזרו הביתה ובשלום".

גל פורת חושב שהשגרה חייבת לחזור לאט לאט והחזרת משחקי הכדורגל נחוצה למורל של כולם (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין כדורגל (אכן 17-11-2023, 10:07)
    אין כדורגללללל מה לא ברור
  2. ליגה א׳ (ליגה א׳ 19-11-2023, 11:02)
    גל פורת פרש מכדורגל בכלל