"הכדרוגל חסר אבל זה מתגמד לעומת האסון שפקד אותנו"

כך אמר פיני מתנה, חלוצה של בית"ר ת"א מליגה ב' דרום א' על המצב הקשה בו אנו נמצאים. עוד הוסיף: "קשה לעכל את מה שקרה בדרום, בעזרת השם נצא מזה מחוזקים ומאוחדים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-10-2023
  • 10:08

זהו היום ה14 ללחימה והחזרה למגרשים לא נראת באופק, הכדורגל ממשיך להיות משני בתקופה זו. חלוצה של בית"ר ת"א ,פיני מלכה ששיחק בעונה שעברה בפועל לוד, מספר לאתר גולר על כל התחושות בתקופה הקשה הזאת: "תחושות קשות מאוד. חשבנו שדברים כאלה לא יכולים לקרות במדינה שלנו. קשה לעכל את מה שקרה בדרום. זה אסון בסדר גודל שלא ראינו וזה נגע ופגע בכולם. אנחנו עם חזק ובעזרת השם נצא מזה מחוזקים ומאוחדים".

על החזרה למגרשים: "הכדורגל חסר, כמובן. מאמין שלכולם חסרה השגרה של אימונים ומשחקים אבל זה מתגמד מול האסון שקרה וכרגע הראש פחות בכדורגל. אנחנו השחקנים נצטרך לשמור על כושר ולקוות לימים טובים ורגועים יותר ורק אז נוכח לחזור לשגרה.


על הקשר עם הקבוצה: "השחקנים משתדלים לשמור על קשר ולהתעדכן וגם מהנהלת הקבוצה דואגים לבדוק מה שלום כולם. אני יודע שההנהלה והמאמן גם עוזרים ותורמים איפה שיכולים".


משהו לסיום: "תנחומים למשפחות השכולות החלמה מהירה לפצועים ושהחטופים והשבויים יחזרו לשלום בעזרת השם. נקווה לימים טובים יותר של אחדות ואהבת חינם בעם ישראל".

פיני מתנה, מקווה שהכדורגל יחזור להיות רלוונטי בהקדם. (קרדיט צילום: יונתן גינזבורג)

הוסף תגובה
תגובות