אחרי 9 שנים, אשדוד שוב אדומה.

הפועל אדומים אשדוד ניצחה את עירוני אשדוד לראשונה מזה 9 שנים, וצבעה את הדרבי באדום. בריאיון לאתר גולר, תפסנו את מאמן הקבוצה, דוד רביבו לשיחה על הניצחון, המשך הדרך וגם: כיצד הגיבו הבעלים לניצחון?

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 29-09-2023
  • 17:15

אתמול (חמישי) הפועל אדומים אשדוד אירחה את עירוני אשדוד לדרבי, במסגרת המחזור הרביעי של ליגה א' דרום, ולראשונה מזה 9 שנים, חניכיו של רביבו יצאו עם ידם על העליונה כאשר ניצחו 2-1. האדומים ממשיכים להתחבר ונראים טוב יותר ממשחק למשחק.

בסיום המשחק תפסנו את דוד רביבו, מאמן הקבוצה שסיכם: "חצי ראשון היה משחק מצוין שלנו, חצי שני חלה התרופפות אבל זה מובן. 9 שנים לא ניצחנו בדרבי אבל מבחינתי הניצחון זה עדיין 3 נקודות להמשך הדרך, מודה לקהל שלנו שבה ותמך בנו. עירוני אשדוד קבוצה מצוינת ואני מאחל להם הצלחה בהמשך הדרך"

איך התחושות בחדר ההלבשה לאחר הניצחון?
"תחושות טובות מאוד. הניצחון הזה היה מאוד חשוב ותורם לחדר ההלבשה ולגיבוש הקבוצה, במיוחד לאחר שהחטאנו פנדל בדקה ה90 שבוע שעבר מול מודיעין, בסיום המשחק בעלי הקבוצה, מלכי וכנפו בכו מרוב אושר, זה מרגש מאוד ואני יודע כמה זה היה חשוב להם".
 

מה לגבי ההמשך?
אנחנו רוצים להתחזק בעוד שחקן אחד אולי, אבל לבנתיים השחקנים מתחילים להיכנס לכושר וזה נראה טוב, היה חשוב לנצח בבית ולנצח את הדרבי הזה, מסתכלים ממשחק למשחק וזה הכי חשוב, אמרתי כבר לשחקנים שמבחינתי הדרבי הוא כבר היסטוריה ואנחנו עם הפנים קדימה לשעריים.

מרגיש שתעמדו במטרות שלכם?
"המטרות שלנו מאוד ברורות, להגיע לפלייאוף עליון. אי אפשר לצאת בהצהרות כי עברו רק 4 מחזורים, אבל המטרה של הקבוצה היא לחזור לליגה הלאומית".

אך לא רק עם דוד רביבו דיברנו. גם קשר הקבוצה, איתי אלקסלסי הוסיף: "אפשר להגיד שהגענו לעונה. יש סגל שחקנים חדש ואף אחד כמעט לא מכיר את השני ואני שמח שזה מתחיל להתחבר ופי כמה שמח שזה התחבר לנו בדרבי. הצוות הכין אותנו טוב למדי, ידענו הכל על היריבה והגענו מוכנים. המשחק הזה מאד חשוב למועדון ואני שמח בעיקר בשביל אנשי המועדון"
 

לגבי הקהל שלא מגיע: "חסר לנו מאד הקהל הגדול האדום שלנו. הייתה אווירה טובה, רק חבל  שהקהל שלנו לא הגיע. אני מקווה שהניצחון בדרבי יחזיר לנו את הקהל למגרשים זה מאד חשוב לנו. ואני מקווה שהקהל הגדול שלנו ראה שדוד רביבו מאמן מצוין שמאד מחובר לשחקנים, ויחד נוביל את המועדון להצלחות"

יצחק אסאפה, קשר הקבוצה הוסיף גם כן:
"אחרי הרבה זמן שהקבוצה לא ניצחה בדרבי, הניצחון מרגש ללא ספק! זה משחק שהתכוננו אליו ועבדנו קשה מאוד בשבילו גם בתוך הקבוצה וגם אני בפרט, אני שמח שהבאנו את הניצחון הזה .אנחנו עם הפנים קדימה וממשיכים לעבוד קשה".

אין ספק שהעבודה הקשה שהשקיעה הפועל אדומים אשדוד השתלמה להם, ועכשיו השאלה הגדולה היא - האם הם באמת יצליחו לעמוד במטרות שלהם?
את זה נגלה בהמשך העונה

דוד רביבו, ניצחון היסטורי אבל כבר עם הפנים קדימה. (קרדיט צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דוד רביבו המלך יאלה בואו נחזור למגרשים (טובי 30-09-2023, 03:30)
    דוד רביבו הוכיח היום שברגע שקיבל את הלחם המתאימים הוא מצליח
  2. כל הכבוד שחקן קלפים (אדומים 30-09-2023, 13:23)
    קבוצת פוקר
  3. קהל יקר (מנשה 30-09-2023, 23:43)
    ניצחון גדול אבל עם טעם חמוץ מתוק הגיע הזמן להתאחד ולהגיע למגרש