"הכח השנה לא תוותר על אף משחק", הדרבי מגיע לליגה ב'

המחזור השני של ליגה ב' דרום, מביא איתו את אחד המפגשים היותר מרתקים העונה בליגה, כאשר הכח עמידר רמת גן יתארחו אצל המכתש. הקבוצות שהציגו כדורגל מעולה במחזור הראשון, נפגשות כעת ראש בראש במטרה ברורה – כל אחת באה בשביל לנצח. בראיון לאתר גולר, סיפר המאמן עידן ליטבק: "היה לי טוב במכתש, אבל עכשיו אני בהכח ואנחנו באים בשביל לנצח", וגם: מה יש לרון רול מהצד השני להגיד?

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 28-09-2023
  • 15:29

לאחר שצלח את המחזור הראשון עם תוצאה חלומית של 7-0, עידן ליטבק חוזר לפגוש את האקסית כאשר הכח יתארחו אצל המכתש במטרה להמשיך את המומנטום החיובי, אך המשימה לא תהיה פשוטה. רגע לפני המפגש המרתק בין הקבוצות תפסנו את מאמן הקבוצה לשיחה על כל התחושות וההכנות לקראת הדרבי. 

 

אז עידן, איך התחושות לאחר פתיחת העונה המצוינת שלכם?
"תחושה טובה. תמיד כיף לפתוח את העונה בניצחון. אנחנו משתדלים לשמור על מורל טוב וחיובי והפנים כבר בדרבי".

אתה מרוצה מהסגל שלכם? צפויים עוד החתמות?
"יחסית לזמן שהיה לנו אני מאוד מרוצה מהשחקנים שהבאנו. השתדלנו להביא שחקנים רעבים בשילוב בין שחקנים צעירים לשחקנים עם ניסיון. כידוע הכח עברה קיץ לא קל עם הרבה בירוקרטיות שגרם לנו להתחיל את העונה מאוחר מאוד יחסית, אנחנו עוד עובדים ומתגבשים חברתית ומקצועית תוך כדי תנועה. אני מאמין שנתחזק עוד במקומות שנצטרך אבל לא בכל מחיר".
איך התחושות להתמודד מול האקסית? איך אתה מתכונן למשחק?
"על המכתש השנה רשום דבר אחד: עליית ליגה חומר השחקנים שנבנה במכתש הוא נבנה בשביל לעלות ליגה. אך אנחנו כמו כל משחק לא נבוא להיות תפאורה. נלמד ונתכונן למכתש כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק ונעשה הכל על מנת לנצח, הכח השנה לא תוותר על אף משחק ותבוא לעשות הכל בכל מגרש ומול כל קבוצה".


וכמו שעידן אמר, המשימה לא תהיה קלה, כאשר מנגד תעמוד המכתש גבעתיים, שהשקיעה לא מעט כסף העונה והביאה חיזוקים מרשימים. תפסנו את רון רול, שחתם הקיץ במטרה לחזק את הקבוצה, לשיחה על ההכנה למשחק:
"הצוות בראשות המאמן רז משולם הכין אותנו בצורה הטובה ביותר למשחק מחר, אנחנו נבוא לכל משחק במטרה לנצח על אחת כמה וכמה שמדובר בדרבי. אנחנו מכבדים כל יריב וכל קבוצה שבאה לשחק נגדנו אבל ברור שנרצה לקחת את שלושת הנקודות, מאמין שאנחנו מסוגלים".


איך אתה מרגיש בקבוצה? מה המטרות שלכם העונה?

"אני מרגיש בקבוצה מצוין, המכתש מקום מדהים עם חדר הלבשה שלא נתקלתי בו הרבה זמן, עם מערכת עוטפת שלא מחסירה דבר מהשחקנים.
המטרות שלנו העונה ברורות מאוד וכל שחקן בקבוצה יודע לשם מה הביאו אותו למועדון אבל צריך לזכור שהעונה עוד ארוכה ואנחנו רק במחזור השני".

 

רון רול, יביא את הדרבי למכתש? (קרדיט צילום: מאור אלקסלסי)

עידן ליטבק, ינצח את האקסית? (קרדיט צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. השאלה האים הכח תשנה שם לגני תקווה בשנה הבאה ותעלם...בענה עומדת ( דני 28-09-2023, 19:50)
    הרי גני תקווה קנו אותה.
  2. בסוף גני תקווה קנו אותם? (ברק 29-09-2023, 15:34)
  3. רז משולם אתה בדיחה רק צורח כמו מפגר (משה 29-09-2023, 18:46)
    אתה בכלל מאמן כושר ומאיפה אתה יודע מה זה חדר הלבשה איפה אימנת בכלל ומה אתה מקלל שחקנים אין לך בושה , אשמים מי שנותנים לך לאמן . בושה וחרפה אתה . עידן ליטבק מקצוען , ענייני , אינטליגנטי תלמד קצת דרך ארץ ממנו .
  4. הכח עמידר רמת גן (ישראל פופלבבקי 01-10-2023, 17:33)
    הכח קבוצה עים עבר מפואר צריכה לחזור לקדמת הבמה להתחד עים הכח גלי גיל