באדומים אשדוד נערכים למודיעין במלוא הרצינות

הקבוצה מעיר הנמל מגיעה מעודדת למחזור השלישי לאחר שגברה על נורדיה בזכות שער נצחון מאוחר של יצחק אספה. במוצאי שבת הם יארחו את החבורה של ארז בנודיס שתרצה להיות הראשונה שמכניעה את ליאור חדיריאן העונה בליגה.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 22-09-2023
  • 10:09

היורדת מהלאומית רוצה לעלות ליגה כבר בסיום העונה הקרובה. כדי להשיג את המטרה הזו הקבוצה של דוד רביבו צריכה להיות יציבה בהגנה. עד כה עושה רושם שהיא בדרך הנכונה עם 180 דקות של כדורגל ללא ספיגה. מי שעומד בין הקורות של אדומים אשדוד הוא השוער הוותיק ליאור חדיריאן, בן 32 יליד ותושב אשקלון, אשר שיחק במועדון נעוריו עד לפני שלוש שנים עת הצטרף לליגה א' דרום. הוא נדד בחולון, שעריים ובעונה החולפת היה על סף עליית ליגה עם כפר שלם.

 

ליאור, בינתיים אתה שומר על שער נקי
"כן אני מקווה גם לא לספוג. ברור לי שזה יקרה במוקדם או במאוחר, אך אני מעדיף שזה יקרה כמה שיותר מאוחר.."

 

איך היית מגדיר את ההתאקלמות שלך באשדוד?
"מצויינת. יש פה אחלה חבר'ה, שחקנים מצוינים, דוד (רביבו) עושה עבודה טובה ויש קבוצה טובה ומגובשת. המטרה היא כמובן לעלות ליגה."

 

איך אתם מתכוונים למפגש מול מודיעין?
"דוד והצוות המקצועי, כולל מאמן השוערים, מקס טריקי, יכינו אותנו כמו לפני כל משחק: יסבירו לנו באיזו שיטה היריבה משחקת ומי השחקנים שצריך להיזהר מפניהם. יכול להיות שגם נתכונן באמצעות וידאו."

 

גם המאמן האשדודי נשמע מאוד בטוח בעצמו . דוד רביבו מסר לנו: "מודיעין מגיעים לאחר שתי תוצאות תיקו. הם חזרו במחזור האחרון מפיגור בדקה התשעים. זה אומר שהם קבוצה עם אופי וכמובן עם שחקנים מצויינים, אולם אני אוהב להסתכל על הקבוצה שלי. אני רואה אותנו משתפרים ממשחק למשחק ומקווה שנתמיד בעבודה הקשה וגם נזכה לקצור את הפירות."

אוהדי אדומים אשדוד, רוצים ניצחון. צילום: מדיה אדומים אשדוד

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏אוהדי אדומים (עירוני אשדוד 22-09-2023, 11:11)
    אין להם אוהדים מספיק ‏ובלי שום קשר מחר מפסידים
  2. 3 דקות החזיק מעמד,פתחתם לו עין (גילי 23-09-2023, 23:03)