אימון בוקר בחולון, מוסא בן חיים: "הכנות רגילות למשחק"

השבוע כיבדנו את ירמיהו חולון באימון בוקר לקראת המשחק המסקרן מול שמשון ת"א ביום חמישי (21:30). ליאור שולמן: "אימון רגיל לקראת המטרה בחמישי", מוסא: "רוצים להגיע בשיא המוכנות כדי לקחת נקודות". בוסי: "יש אווירה טובה, אנרגיות טובות בחולון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-09-2023
  • 12:02

השבוע ביקרנו באימון בוקר של ירמיהו חולון מליגה א' דרום. חולון פתחה את העונה עם ניצחון על בקעת הירדן, כשהיא עדיין ממתינה למשחק מול מכבי שעריים שנדחה עקב מזג אוויר קיצוני במחזור הראשון. לפני פתיחת האימון, דיברנו עם מספר גורמים בחולון על פתיחת העונה ולקראת המשחק הקרוב מול שמשון ת"א.

 

צוות האימון של חולון באימון הקבוצה 


הבעלים והאיש החזק בחולון, ליאור שלומן אמר: "לאחר שצירפנו את השחקנים החדשים, עידו שרון וסהר ברמי, המטרה שלנו היא להתברג בחלק העליון של הטבלה, ליהנות מהכדורגל ולהגיע להישגים".

 

ליאור שולמן ומוסא בן חיים באימון הקבוצה

 

מאמן הקבוצה, מוסא בן חיים אמר לנו: "עושים אימון בוקר רגיל לפני משחק חשוב נגד שמשון ת"א, שהיא קבוצה טובה וחזקה ואנחנו נעשה הכל כדי לבוא בשיא המוכנות בשביל לקחת הנקודות. ההכנות הן רגילות כמו לפני כל משחק, עם המחשבה שהמשחק ביום חמישי בשעה מאוחרת ובהתאם לשעת משחק אנחנו נתכונן גם לשעה המאוחרת".

 

דניאל בוסי, "באים לנצח כל משחק"

 

דניאל בוסי מהבולטים העונה בחולון מסר: "אנחנו מתכוננים למשחק בצורה הרגילה שלנו. מתאמנים כרגיל כדי להגיע למשחק ולנצח אותו - כמו בכל משחק אנחנו באים לנצח. יש אווירה טובה ואנרגיות טובות בחולון. שיהיה לנו בהצלחה במשחק הקרוב ועד סיום העונה".

שחקני חולון באימון הבוקר לקראת המשחק מול שמשון

הוסף תגובה
תגובות
  1. חולון קבוצה פח (עירוני אשדוד 19-09-2023, 12:38)
    מספיק ‏סיבוב שני כולם בבית ‏עובדים על שחקנים בעיניים
  2. יאללה חולוניה בהצלחה (אוהד חולון 19-09-2023, 12:56)
    כל הכבוד נראה שהעונה הקבוצה הציבה לעצמה מטרות להגיע גבוה בטבלה, בהצלחה חברים
  3. חסר חיים (צוקי 19-09-2023, 15:11)
    רון.אין לך חיים?? יא משועמם תמצא חיים.כבר יא מסכן