"באים לנצח את בקעת הירדן למרות כל הסנטימנטים שיש לי למקום הזה"

כך אמר חיים יוסף, כוכבה של מכבי יבנה לקראת המשחק המסקרן מול האקסית שלו. עוד מוסיף הקשר: "הליגה מאד שוויונית ברמתה בין הקבוצות, אבל יש כמה קבוצות מעל הרמה של הליגה". על המקום הראשון: "הטבלה לא רלוונטית במחזור השני". וגם: לאן הוא מאמין שהוא יגיע?

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-09-2023
  • 08:37

מכבי יבנה פתחה את העונה בצורה מעולה, עם ניצחון בגביע ובליגה, הקבוצה נמצאת במקום השני בטבלה ורוצה להמשיך עם המומנטום גם במשחק הקרוב מול בקעת הירדן. חיים יוסף קשרה של מכבי יבנה נחשב לאחד המובילים בקבוצה שהביסה את מרמורק 5-0 השבוע, בראיון לאתר גולר סיפר חיים על המשחק:

"לפי דעתי מרמורק קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים, אחרי התיקו בחוץ מול אדומים אשדוד היה לנו חשוב מאוד להראות שמהדקה הראשונה אנחנו באים לנצח את המשחק הראשון שלנו בבית. הגול המוקדם עשה לנו את המשחק להרבה יותר פשוט, אני שמח שניצחנו ושימחנו את האוהדים שהגיעו לתמוך בנו".
 

היית בבקעת הירדן 3 שנים, ספר מה זה בשבילך לשחק מולם?
"אני ממליץ לכל שחקן צעיר שמסיים גיל נוער ורוצה לצבור דקות משחק, לטעות, ללמוד ולהשתפר כשחקן בוגרים להגיע לבקעת הירדן, זה המקום הטוב ביותר לזה.בקעת הירדן זה מקום שקט ונוח שיודע לשלב בין שחקנים צעירים לשחקנים מנוסים ואיכותיים כמו: שחר בלילטי, שבעיניי הוא הלב שם. זה מסוג המשחקים שצריך לדעת לקחת את הנקודות. אנחנו צריכים להתרכז בנו, לשחק את המשחק שלנו ולצאת עם ה-3 נקודות".


אתם מקום שני נראים מעולה, עולים ליגה העונה?
"כמובן שכיף וחשוב להתחיל את העונה ברגל ימין בגביע שניצחנו, ולנצח משחק ליגה ראשון בבית, אבל אני חושב שהטבלה כרגע לא רלוונטית ומיותר לצאת בהצהרות כשאנחנו רק במחזור ה-2".


מה דעתך על הליגה העונה?
"השנה הליגה מאוד שיוויונית בעיקר בגלל הרפורמה, יש כמה קבוצות שעל הנייר מעל הליגה אבל כדורגל משחקים על הדשא ומקווה שאנחנו נחייך בסוף העונה".
 

חיים, היית בליגה הלאומית בעבר, חושב שתוכל לחזור לשם?
"נכון הייתי בליגה הלאומית כמה שנים ועברתי פציעה מסובכת שבעקבותיה לא שיחקתי כדורגל שנה. פציעה שמביאה איתה את כל הקשיים הפיזים והנפשיים ששחקן יכול לדמיין לעצמו. בזכות השנה הזו אני היום הרבה יותר חזק ודואג לגוף שלי בצורה הטובה ביותר ומאמין שהכל לטובה. אני רק רוצה להיות בריא ולהנות מהמשחק. אניי יודע שהכדורגל הוא נזיל והכל יכול לקרות. מאמין שאהיה איפה שאני צריך להיות וזה לא בליגה א".
 

משהו לסיום?  
"אנחנו אחרי ראש השנה ולפני יום כיפור זו הזדמנות לאחל לכולם שנדע לבקש סליחה ולמחול לכל אדם, שנה טובה לכולם ".

חיים יוסף, ינצח את האקסית? (קרדיט צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות