"הייתה שנה קשה, אנחנו נביא את הלב והנשמה לכל משחק"

עמית שפירא עבר הקיץ משעריים לעירוני אשדוד, ומהרגע הראשון הרגיש שזה המהלך הנכון. בראיון לאתר גולר הקשר פותח את הלב ומספר על ההכנה למשחק, ההשתלבות בחדר ההלבשה, קבלת סרט הקפטן והעתיד הצופה לקבוצה, וגם: איזה שחקן עבר הוא מעריץ?

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 18-09-2023
  • 17:51

עירוני אשדוד פתחה את העונה בצורה מעולה, עם 3 ניצחונות ב3 משחקים המומנטום לצידם וכעת הם רוצים להמשיך ולנצח גם מול הפועל הרצליה, משימה לא קלה בכלל. בראיון לאתר גולר, מספר קפטן הקבוצה, עמית שפירא שרק הגיע הקיץ, על ההכנות למשחק וכמה הוא חדור מטרה להביא את הצהובים מאשדוד כמה שיותר רחוק.

אז עמית, ספר לי איך הייתה הקבלה שלך בקבוצה?
"השנה האחרונה הייתה קשה נפשית, לרדת מליגה א' זה לא משהו שהוא קל לעיכול בטח שאתה באותו המועדון כבר 3 שנים, שעריים היו עבורי כמו בית שני. אבל השנה התחלתי דף חדש, החתימו אותי בן השחקנים הראשונים, מוניתי גם להיות קפטן, שזה כבוד גדול וזכות במועדון כזה גדול בליגה א'. אני מרגיש שאני אחראי על היותר צעירים, על השחקנים שעלו מהנוער, אני מביא את הניסיון ובאמת כיף לי לבוא לכל אימון ולכל משחק, כמובן שאם התוצאות ימשיכו יהיה אפילו עוד יותר כיף"

אתם נראים על הגל מהרגע הראשון העונה, איך ממשיכים את המומנטום הזה מול הרצליה?

"קודם כל הבסיס של הקבוצה הזאת זה להביא את הלב והנשמה לכל משחק. יש המון ילדים צעירים שבאים ועובדים וכל אימון מגיעים לתת את ההכי טוב שלהם, זה הבסיס. ממשחק למשחק נתחבר יותר ונכיר אחד את השני יותר, אם נמשיך לדבוק בבסיס שלנו אני מאמין שהיכולת תלך ותשתפר. הרצליה הוא מועדון שמאוד קשה לשחק שם, כל שנה הוא בצמרת בליגה א' ואני בטוח שיש להם קבוצה טובה, אבל אם נביא את הלחימה ואת הרצון אין לי ספק שנהיה במצב טוב".

כרגע אתם מקום ראשון בטבלה, מרגיש שזה מוסיף לחץ?
"כרגע אנחנו לא מסתכלים על זה. אנחנו רק במחזורים הראשונים, כרגע אנחנו מתמקדים לצבור כמה שיותר נקודות שיהיה לנו להמשך בשביל לבנות ביטחון. רק עוד 7-8 מחזורים אם נמשיך ככה נוכל לדעת לאין זה הולך. מחזורים ראשונים עוד כל הקבוצות עוד בונות את עצמן, אנחנו רוצים לבוא עם אותה המלחמה ואותו הרצון מהמשחקים האחרונים, ולתת הכל בשביל הקהל שאנחנו מאוד מחוברים אליו, אם נביא את הדברים האלה אני מאמין שנמשיך ויהיה בסדר, אנחנו לא באים בלחץ"

מה דעתך על הליגה העונה?

"במחזורים הראשונים הקבוצות עוד בונות את עצמן, אבל אני מאמין שהליגה תהיה מאוד שיווניות וקשה, מקווה שנמשיך ביכולת הזאת גם בהמשך העונה, מאמין שאנחנו מסוגלים"

וככה לסיום קצת להכיר אותך יותר, יש שחקן שאתה מעריץ? מישהו שאתה לוקח ממנו השראה?

"גדלתי על דור הזהב של ברצלונה, אז אני חייב לבחור את צ'אבי. הוא מאוד השפיע עליי, הוא היה שחקן ענק שאני מעריץ וגם היום הוא עדיין מעורר בי השראה גם אחרי שפרש".

עמית שפירא, יצליח להמשיך את המומנטום מול הרצליה? (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עמית שפירא (חדווה פנחס עתירה 18-09-2023, 20:11)
    אני שנים צופה במשחקים של עמית בכל קבוצה ששיחק ומאוד מעריצה וגאה בשחקן שנותן את כול כולו להצלחת הקבוצה בצעירותו שיחק במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל . שחקן נשמה רווח לכול קבוצה ושיהיה בהצלחה.
  2. עמית אוהבים אותך בשעריים בהצלחה (כחול 18-09-2023, 20:31)
    רק לא נגדנו
  3. אתה משלנו !!! (צהוב בנשמה 18-09-2023, 20:42)
    אוהבים אותך עמית בעירוני , כאילו נולדת פה
  4. שפירא (מעריץ 18-09-2023, 22:06)
    שפירא שחקן טכני עם ראיית משחק.זכיתם. בהצלחה מכל הלב לאשדוד.
  5. שחקן פרווה (אשדודי 19-09-2023, 06:53)
    ‏מקווה שיכנס לעניינים נכון לעכשיו לא משהו בהצלחה
  6. אחלה שחקן (עירוניה 19-09-2023, 14:15)
    שחקן מצויין , שיהיה בהצלחה סומכים ואוהבים
  7. שפירא (איציק 20-09-2023, 14:46)
    שחקן מוכשר. בהצלחה לאשדוד