אחי נצרת עם ניצחון בכורה בליגה א' מול קרית ים החזקה!

המחזור הראשון בליגה א' צפון הפגיש את העולה החדשה מליגה ב', קרית ים, מול היורדת הטריה מהלאומית, אחי נצרת, שכאמור פותחת את העונה במינוס 12 נקודות. שער בודד של ישי בוזורגי נתן לחניכיו של מהארן לאלה, מנגד דור לוי יודע שיש לו הרבה עבודה בחיבור הקבוצה: "אני דואג אך לא מודאג"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 10-09-2023
  • 15:13

אחי נצרת התחילה את המסע שלה בליגה א' צפון, כשפגשה במשחק הפתיחה את העולה החדשה מ.ס קרית ים. כזכור אחי נצרת ירדה בעונה שעברה לליגה א' וסביב הקבוצה היה הרבה מאוד בלאגן, אך בזמן האמת היא הגיעה למשחק והצליחה לצאת עם 3 נקודות חשובות בפתיחת העונה. 
מן הצד שני, קרית ים עלתה בשנה שעברה מליגה ב' לליגה א' ואף התחזקה בצורה מרשימה על מנת לעלות כבר בעונה הראשונה לליגה הלאומית, אך היא לא הצליחה לנצח במשחק הפתיחה. 

 

מהלך טוב של בוזורגי הוביל את אחי נצרת ל-3 נקודות ראשונות (אבי רביבו)

 

המחצית הראשונה הייתה שקולה מצד שתי הקבוצות כשכל קבוצה הגיעה למצבים שלה אבל אף אחת לא הצליחה לתרגם את ההזדמנויות לשערים. ממש לפני השריקה להפסקה, אחי נצרת הצליחה לכבוש את שער היתרון משער של ישי בוזורגי שמעלה את קבוצתו ליתרון ומוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון יקר מאוד, 1-0 לאחי נצרת בהפסקה. 

 

ישי בוזורגי כובש את שער הניצחון של אחי נצרת (אבי רביבו)

 

את המחצית השנייה קרית ים פתחה טוב יותר וניסתה לכבוש בכדי לחזור למשחק ולחצה את שערה של אחי נצרת, אך חניכיו של דור לוי לא הצליחו לכבוש והדקות שיחקו לטובת אחי נצרת. בדקה ה-70 ראינו התקפה מאוד מסוכנת של קרית ים כשהכדור הגיע לסלים עמאש שלא הצליח לכבוש ולאזן את התוצאה. עד לסיום הניסיונות של קרית ים לא הניבו שער ובסיום אחי נצרת מנצחת את המשחק ומבטיחה לעצמה שלוש נקודות ראשונות לעונה. 

 

שחקני קרית ים ניסו למצוא את השוויון, אך ללא הצלחה (אבי רביבו)

 

דור לוי, מאמנה של מ.ס. קרית ים, אמר בסיום המשחק: "משחק ראשון של העונה כשברוב שלבי המשחק היינו עדיפים אך לא היינו יעילים ולא הצלחנו לתרגם את זה לשער. למצבים שלנו הגענו, אך יחד עם זאת המשחק לא זרם ולא הלך כמו שאני רוצה ואוהב".

 

דור לוי כבר מסתכל קדימה (אבי רביבו)


לוי הוסיף ואמר: "יש לנו קבוצה טובה, אני אעשה את ההתאמות הנכונות בקבוצה בשביל שנרוץ חזק עד הסוף, 
אני דואג אך לא מודאג".

 

כך חוגגים ניצחון ראשון (אבי רביבו)

שחקני אחי נצרת חוגגים ניצחון ראשון בליגה מאוד מול קרית ים (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית ים תחטפו לאחי נצרת את בוזורגי (משה 10-09-2023, 17:48)
    ישי בזורגי זה החלוץ שחסר לנו