נוגידאת:"היינו צריכים לנצח 4-0", פרהוד:"לא יודע באיזה משחק הוא היה"

הפועל כאוכב ומכבי נוגידאת סיימו בתיקו 1-1 את המשחק בניהם. עיסא נוגידאת מסכם ואומר: "הגיע לנו לנצח בהפרש גדול. שיחקנו נגד עצמנו, שליטה מוחלטת שלנו". פרהוד, מאמן הפועל כאוכב, ראה דברים קצת אחרת: "מאוכזב מהתוצאה, השוער שלי לא נגע בכדור. לא יודע באיזה משחק היה עיסא, אם לא הטעות של הבלם שלי עד היום הם לא היו כובשים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-09-2023
  • 20:04

הפועל כאוכב אירחה את מכבי נוגידאת במסגרת המחזור הראשון בליגה א צפון. המשחק היה קצבי עם המון מצבים אך הסתיים בתיקו 1-1 מתסכל לשני הצדדים. וויאם זחלאקה כבש ראשון לנוגעדאת, חילף קאסם השווה לכאוכב.
 

בסיום המשחק שני המאמנים יצאו מאוכזבים מהתוצאה:

עיסא נוגידאת, מאמן מכבי נוגידאת אמר בסיום: "מחצית ראשונה עם יתרון קל לנו. הגענו לשני מצבים טובים להבקיע אבל לא הבקענו. מחצית שניה היינו מצוינים, שלטנו במשחק, הכתבנו קצב והגענו להרבה מצבים. היו לנו החמצות מקו השער. הבקענו שער והגיע לנו הניצחון בהפרש של 4-5 גולים. היינו צריכים להגדיל את התוצאה. חבל שספגנו שער ועוד בהזדמנות הראשונה שלהם. השוער והבלם עזבו אחד לשני והכדור נכנס. הגיע לנו ניצחון בהפרש גדול אבל החמצנו. אכזבה גדולה מהתוצאה. כאוכב נלחמו כל המשחק בלהעביר זמן, בבית שלהם הם חגגו תיקו מול נוגידאת".
 

מן העבר השני, חנא פרהוד, מאמן הפועל כאוכב, עונה לעיסא וטוען משהו אחר: "לא יודע באיזה משחק עיסא נוגידאת היה כי השוער שלי נגע בכדור רק כשבעט בעיטות 5. אפילו הקהל של נוגידאת יצא מאוכזב מאד מהמשחק שהם הציגו. נתנו גול מטעות גדולה של הבלם שלי בן ה-18. מאוכזב מהתוצאה, היינו צריכים לנצח לפחות שני מצבים לקראת סיום המשחק אנחנו החמצנו"

במחזור הבא בליגה תתארח הפועל כאוכב מול עירוני נשר, בזמן שמכבי נוג'ידאת תארח את קריית ים. 

עיסא מול חנא, למי הגיע יותר לנצח? (קרדיט צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שני ליצנים (שאדי 09-09-2023, 20:21)
    איזה מאמנים יש בליגה א בדיחה
  2. מס 1 תתביש לך מי אתה רוצה לאמן יוסי ומשה (עבד זועבי 09-09-2023, 20:44)
    מי אתה רוצה שיאמן משה ויוסי ואיציק שני מאמנים שהביאו הרבה כבוד למגזר. חבל שיש לך במה לכתוב רעל מסריח כמוך וחבל שהקורונה פספסה אותך... אפס
  3. ל2....אתה מלא תיסכול מרמור וריגשי (ל2 ...תראה לאן אתה מוביל את השיח 09-09-2023, 22:40)
  4. כוכב לא בעטו כדור אחד לשער (היתה במשחק 10-09-2023, 07:47)
    המשחק היה צריך להיות 2/3-0 לנוגידאת כאוכב לא הגיעו לשער של נוגידאת אי הבנה בין הבלם והשוער גרם לשער שקבוצת ילדים לא סופגים שער כזה בדקה 83 נוגידאת יצאה מאוכזבת מתיקו כמו הפסד גם כאוכב העבירה זמן כל המשחק עד שספגו שער פתאום יש כדורים במגרש נוגידאת היתה עדיפה על כאוכב בבית של כאוכב נוגידאת העיזה יותר כאוכב התגוננה והעבירה זמן זה
  5. הייתי במשחק (מחמד אבו אלהיג'א 10-09-2023, 12:51)
    מכבי נג'ידאת קבוצה מצויינת, נהניתי לראות אותם , יש להם מאמן נהדר, מכלום עושה קבוצה, היה צריך להיגמר3