ניצחון גדול להפועל בועיינה על מ.ס. טירה

הפועל בועיינה פותחת את עונת המשחקים שלה עם ניצחון גדול על מ.ס. טירה, 1-3 במשחק מצוין עבור בועיינה שרוצה מהר למחוק את הורדת הנקודות איתה פתחה הקבוצה העונה. מנגד החבורה מטירה ירדו מאוכזבים בסיום ומבינים שכמו שהם ניראות במחזור הפתיחה, רחוק הם לא יגיעו. בוסקילה: "גאה בבחורים שלנו, יש לנו היום לחגוג וכבר ביום ראשון אנחנו ננחית את כל השחקנים לקרקע ונתכונן לאתא ביאליק"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 10-09-2023
  • 10:12

קבוצתו של המאמן אסף בוסקילה, הפועל בועיינה, פתחה את המשחק בקצב נהדר וחמש דקות בלבד מהפתיחה הם הצליחו לעלות ליתרון מהיר כשחאלד סולימאן מעלה את קבוצתו ליתרון של 0-1. 

הפועל בועיינה לא הורידה את הרגל מהגז והמשיכה ללחוץ את השער של טירה, בדקה ה-31 השופט אדיסו אגנייהו שרק לפנדל עבור בועיינה, פנדל שניצל החלוץ הנהדר פיראס גנאים שהכפיל את היתרון עבור קבוצתו וקבע 0-2 לבועיינה על טירה שעדיין לא הגיעה למשחק.

 

גם את המחצית השנייה הפועל בועיינה פתחו טוב, ובדקה ה-54 הרכש החדש, עודאי שלאעטה קבע 0-3 ענק לקבוצתו של בוסקילה, כשמנגד טירה כנראה עדיין בחופשה ולא הגיעו למשחק בכלל. 

 

למרות שנראה היה שטירה כלל לא הגיעה למשחק, בדקה ה-65 סהר ברמי כובש שער מצמק עבור טירה ומפיח מעט תקווה בספסל של טירה, אך השער של ברמי לא הספיק ובסיום המשחק הפועל בועיינה הבטיחה לעצמה ניצחון ראשון העונה, כשבטירה היו מאוד מאוכזבים מהמשחק ומהשחקנים שעדיין לא הגיעו לליגה. בסיום בועיינה יורדת עם ניצחון מרשים ורושמת 3 נקודות ראשונות לאחר שכזכור הקבוצה פתחה את העונה עם מינוש 4 נקודות.

 

המאמן אסף בוסקילה סיכם את הינצחון הראשון של בועיינה העונה: "אני גאה בבחורים שלי! אחרי חודש וחצי של הכנה טובה, הגענו למשחק שהשחקנים ידעו והתאימו את עצמם בדיוק לתוכנית המשחק שביקשתי מהשחקניםם. הבקענו שלושה שערים נגד טירה שהיא אחת מהקבוצות הטובות בליגה, ואני חושב שזה נותן לנו דחיפה אדירה להמשך הליגה וזה במיוחד הצמצום מהמינוס נקודות.  אני רוצה לפרגן לכל השחקנים על המחויבות, לקהל הנפלא ואנחנו כרגע עם הפנים קדימה למשחק נגד אתא ביאליק, יש לנו היום לחגוג וכבר ביום ראשון אנחנו ננחית את כל השחקנים לקרקע ונתכונן לאתא ביאליק".

אסף בוסקילה יכול לחייך חיוך רחב לאחר הניצחון הגדול של בועיינה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות