באקה פתחה עם ניצחון מרשים על כפר כנא

המחזור הראשון בליגה א' צפון הפגיש את הפועל באקה אל גרבייה והפועל כפר כנא. שני שערים עוד במחצית הראשונה העניקו לבאקה ניצחון ראשון בליגה, שער מצמק של כפר כנא בפתיחת המחצית השנייה לא הספיק וכפר כנא תחפש את הנקודות במקום אחר...

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 09-09-2023
  • 11:13

הפועל באקה אל גרבייה פתחה את המשחק מצוין וכבר אחרי כמה דקות מפתיחת המשחק, הפועל כפר כנא נכנסה למשחק ושתי הקבוצות התחילו להגיע למצבים לא רעים בכלל. בדקה ה-17 הפועל באקה אל גרבייה עולה ליתרון של 0-1 לאחר מבצע נהדר שמסתיים עם שער של עדן בנימין. 


לאחר שער היתרון, באקה אל גרבייה המשיכה ללחוץ את השער של הפועל כפר כנא ובדקה ה-38 שאדי מסארווה הכפיל את היתרון של באקה ומוריד את באקה ביתרון של 0-2 להפסקת המחצית לאחר משחק טוב מאוד מצידה. 

 

כובשי השערים של באקה חוגגים ניצחון יקר במשחק הפתיחה (צילום: דף הפייסבוק של הפועל באקה אל גרבייה)

 

את המחצית השנייה הפועל כפר כנא פתחה במטרה לחזור למשחק וכבר אחר שלוש דקות הפועל כפר כנא צימקה את התוצאה אחרי השער של מוחמד רביע, 1-2 לבאקה.  

לאחר השער המצמק, הפועל כפר כנא התעוררה ורצתה לחזור למשחק אבל היא לא הצליחה לכבוש את שער השוויון ובסיום הפועל באקה אל גרבייה הצליחה להבטיח לעצמה ניצחון ראשון העונה.

 

מאמנה של באקה אל גרבייה, מוחמד עודי, מסכם את הניצחון הראשון שלו העונה: "במחצית הראשונה היינו מצוינים והיינו צריכים לרדת להפסקה עם יתרון של שלושה שערים. במחצית השנייה קיבלנו גול מוקדם וחזרנו קצת אחורה, לאחר הדקה ה-60 עוד פעם חזרנו לשלוט במשחק ויכולנו לכבוש את השלישי ואת הרביעי, אך אנו מסתפקים בתוצאה הזאת ובשלוש נקודות. הקבוצה עוד תתחבר אחרי שעזבו אותנו הרבה שחקנים משנה שעברה, יש לנו קבוצה מצוינת ואנחנו עוד נדבר חזק העונה.

שחקני באקה חוגגים ניצחון חשוב בפתיחת העונה (צילום: דף הפייסבוק של הפועל באקה אל גרבייה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד למאמן מוחמד עואדי שבחר בשנה שעברה שחקנים טובים לבקה וגם השנה (ראמי 09-09-2023, 19:48)