צעירי כפר כנא מנצחת את בני זלפה לאחר מהפך נהדר!

המחזור הראשון בליגה א' צפון התחיל היום כשצעירי כפר כנא פגשה במשחק חשוב את הפועל בני זלפה, לאחר שנקלעו לפיגור מקודם צעירי כפר כנא הצליחה לעשות מהפך ולנצח את המשחק 1-2 בזכות צמד שערים של מוחמד כליבאת, ספואן זועבי כבד לזלפה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 10-09-2023
  • 08:32

המחזור הראשון בליגה א' צפון נפתח במשחק בין צעירי כפר כנא ובני זלפה. את המחצית הראשונה הפועל בני זלפה פתחה מצוין והתחילה להגיע להזדמנויות ובדקה ה-13 הפועל בני זלפה עלתה ליתרון משער של ספואן זועבי אחרי מהלך מצוין שקבע 1-0 לאורחים.

 

כמה דקות לאחר ספיגת השער, צעירי כפר כנא התעוררה והתחילה להיכנס למשחק, אך לא הצליחה לכבוש ולהשוות את התוצאה עד לסיום המחצית והיא יורדת בפיגור מינימלי להפסקה. 

 

את המחצית השנייה צעירי כפר כנא פתחה נהדר ומהדקה הראשונה התחילה ללחוץ את השער של הפועל בני זלפה על מנת להשיג שוויון מהיר. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה צעירי כפר כנא הצליחה לכבוש ולאזן את התוצאה משער של החלוץ הנהדר מוחמד כליבאת שקבע 1-1. 

 

חמש דקות לאחר השוויון שוב היה זה מוחמד כליבאת שהפעם בשער גדול מ-40 מטר קובע מהפך ומעלה את צעירי כפר כנא ליתרון, 1-2 לכפר כנא!

 

הפועל בני זלפה עוד ניסתה לחזור למשחק ולצאת עם נקודה, אך דקות טובות של השוער עומר יוסף טל הציל את צעירי כפר כנא כמה פעמים ובסיום צעירי כפר כנא ניצחה את המשחק 1-2 אחרי מהפך גדול ופותחת את העונה ברגל ימין.

ניצחון יקר וחשוב לכפר כנא במחזור הפתיחה

הוסף תגובה
תגובות