אחי נצרת ניצחה את כאוכב, פרהוד:"לא אחי ולא אנחנו נגיע לנשיא"

היורדת מהליגה הלאומית מכבי אחי נצרת התארחה אצל הפועל כוכאב באצטדיון סכנין הסינטטי למשחק גביע המדינה והשיגה ניצחון מרשים. חנא פרהוד:"חצי שני היינו עדיפים אבל לא כבשנו, המשחק כבר מאחורינו"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 02-09-2023
  • 08:41

מכבי אחי נצרת, אחרי כל הבלאגן שעברה השנה על ההתחייבויות שהיו לקבוצה מהעונה שעברה, סוף סוף התרכזה בכדורגל והגיעה למשחק גביע המדינה נגד הפועל כאוכב שגם היא עברה הכנה לא פשוטה, אבל בסוף הכל הסתדר גם אצלה והתחילה להכין את הקבוצה לעונה הקרובה אחרי שאשתקד עברה עונה לא פשוטה.

 

במחצית הראשונה מכבי אחי נצרת פתחה את המשחק טוב מאוד והתחילה ללחוץ את השער של הפועל כאוכב וכבר בדקה ה-23 המארחת עלתה ליתרון 1-0 אחרי מהלך נהדר של השחקן אברהים אבו אחמד. שלוש דקות בלבד חלפו ואחי נצרת שוב כבשה ועלתה ליתרון של 2:0 משערו של מגאמס כרם וזאת גם הייתה תוצאת המחצית.

 

במחצית השנייה שתי הקבוצות ניסו לכבוש שערים אבל לא הצליחו והתנהל משחק שקול, כאשר אחי נצרת הייתה מסוכנת יותר עם הזדמניות לכבוש עוד שערים,?אבל לא השכילו לעשות זאת.
 
משחק ראשון למכבי אחי נצרת אחרי הירידה בשנה שעברה מהליגה הלאומית והקבוצה עברה את המבחן הראשון בהצלחה.

 

תגובת מאמן כאוכב חנא פרהוד: ״מחצית ראשונה אחי נצרת ניצלו 2 טעויות שלנו והבקיעו, במחצית השנייה היינו יותר טובים, אבל המשחק הזה מאחורינו. לא כאוכב ולא אחי נצרת יגיעו לנשיא להניף גביע. היינו חסרים גם 5 שחקנים משמעותיים לסגל הצעיר שלנו. מקווה שבשבוע הבא יהיה סגל מלא לפתיחת הליגה. כרגע אנחנו הקבוצה הכי צעירה בליגה״.

שחקני אחי נצרת. ניצחון בגביע על כאוכב. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. טייבה (אחמד 02-09-2023, 10:37)
    חנא אתה תמיד בוכה..תפרגן..חסרים לי שחקנים..למה אתה פוגע באלה ששיחקו..מאראן לאלא תפרגן לו..איכס מגעיל
  2. פראוד (חנא 02-09-2023, 11:41)
    אחי ניצחו בצדק..תפרגן תלמד להפסיד..בלי קשקושים..קודם תוריד מהמשקל שלך..שתראה מאמן
  3. רמאי (אבו עלה 02-09-2023, 11:47)
    חנה את הבלוף הכי גדול שיש בכדורגל
  4. ליגה א צפון (פרנס 03-09-2023, 11:20)
    אחי נצרת משחקת כדורגל מרתק. פסים קצרים מרגל לרגל בדיוק ובמהירות . שחקנים טכניים. צעירים שנתון 2003 ו 2004 שמשחקים כדורגל אמיץ מודרני ולא פחדני. שולטים באמצע ולא חוששים מגודל הגוף או הגיל. קבוצה שתשאר בליגה בלי כל ספק. השחקנים הוותיקים כבר לא משהו בשוק . הדור הצעיר הוא דור הרבה יותר איכותי ומחוספס.