"אנחנו יוצאים למסע", מוסא וחולון פותחים עונה

מוסא בן חיים וירמיהו חולון פתחו היום את העונה באופן רשמי, עם ניצחון מרשים בגביע על מכבי שעריים, אך למרות זאת מתעקשים להישאר עם הרגליים על הקרקע: "עברנו עוד משחק רשמי שחיזק אותנו אבל יש לנו עוד הרבה עבודה" וגם, האם יגיעו עוד חיזוקים?

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 02-09-2023
  • 11:49

עד הדקה ה67, חולון הייתה בשליטה מוחלטת על המשחק. התוצאה הראתה 3-0 על הלוח, אבל מהר מאוד אווירת השליטה נעלמה, בריאיון לאתר "גולר" מספר מאמן הקבוצה, מוסא בן חיים מה קרה שם בדיוק:

"פתחנו בלחץ במטרה להבקיע שער מהר והצלחנו לעשות את זה, עד המחצית היינו צריכים לסגור את המשחק עם כמה מצבים גדולים אבל לצערי החמצנו אותם, שלטנו שליטה מוחלטת במחצית הראשונה. את המחצית השנייה פתחנו פחות טוב, ועדיין הצלחנו לכבוש עוד שני שערים והמשחק הרגיש גמור, אבל חוסר ריכוז בחלק ההגנתי עם שתי טעויות קריטיות של הבלמים גרמו לכך שהם הצליחו לצמק את התוצאה ולהלחיץ אותנו. עמדנו בזה עם הרבה אופי, התגוננו והמשכנו להגיע למצבים, היה משחק פתוח לשני הכיוונים".

אז איך אתה מסכם את הניצחון?
"שמח על הניצחון. משחק ראשון רשמי, עברנו שלב, עברנו עוד משחק רשמי שחיזק אותנו אבל יש לנו עוד הרבה עבודה לקראת מרמרוק שבוע הבא. גם חסרו לנו שני שחקנים קריטים שעוד לא עברו בבקרה ויצטרפו לסגל שבוע הבא".

 

אתה מאמין שיגיעו עוד חיזוקים?
"אני מאמין שלא סיימנו את השלמת הסגל. אם נמצא את השחקנים הנכונים לחזק את הקבוצה ולתת עוד עומק, נעשה זאת. סה"כ אנחנו מרוצים מבניית הסגל, ממשיכים עם הפנים קדימה, רק התחלנו. אנחנו יוצאים למסע של משחקי ליגה בשבוע הבא ונצטרך להשתפר בכל הפרמטרים".

אדיר רחמים, כוכב המשחק שכבש שלושער הוסיף: "שמחים לפתוח את העונה ברגל ימין עם ניצחון בגביע ולעבור שלב, אבל הדבר אמיתי מתחיל שבוע הבא שזה המחזור הראשון בליגה. אני שמח מאוד שעזרתי לקבוצה לנצח ומגיע כל הכבוד לצוות. ולשחקנים? נשמח שישי ושבת, וביום ראשון כבר נתכונן למרמורק". 

מוסא בן חיים, יסיים את המסע בצמרת? (קרדיט: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אהבל (דני 02-09-2023, 14:13)
    איזו בקרה?
  2. חייב חיזוק בהגנה (אוהד חולון 03-09-2023, 03:41)
    אם קצת חיזוק בהגנה חולון בהחלט יכולה להיות קבוצה ראויה לפלייאוף העליון, בהצלחה
  3. שוער עמית קרן (קובי 04-09-2023, 07:57)
    שוער חלש מאוד