עירוני ניצחה את הדרבי, אוחיון: ״לאדומים אין לב כמו שלנו"

עירוני אשדוד גברה על האדומים בפנדלים 2-3 ועלי שלב בגביע. דוד רביבו:"שלטנו במשחק והגענו למצבים. היינו צריכים לתת את השני והשלישי" דורון אוחיון: ״לא במשחק גדול אבל ניצחון גדול. הוכחנו שלב ונשמה לא קונים בכסף"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-09-2023
  • 19:24

הדרבי הגדול של אשדוד נצבע היום בצהוב לאחר שהגיעו 1200 צופים לראות את הדרבי הראשון של העונה, כשלפי המדידות היו כ-800 צופים של עירוני ו-200 של האדומים והשאר צופים ללא צד בדרבי.

 

אוהדי אדומים אשדוד, יצאו מאוכזבים מהדרבי. צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל.

 

ואיזה דרבי ענק היה לנו, כשלאחר 120 דקות התוצאה היתה 1-1. לאדומים אשדוד כבש בן אל אדרי בפנדל. עמוק במחצית השנייה הגיע השוויון של דניאל אלימלך. תוצאה שנשמרה עד סיום ההארכה ובפנדלים כמו בסרט מהוליווד עירוני אשדוד גברה 2-3 על יריבתה המרה ועלתה לשלב הבא של משחקי הגביע. עירוני אשדוד יפגשו במחזור הראשון בליגה את קרית מלאכי והאדומים את מכבי יבנה החזקה.

 

מאמן האדומים, דוד רביבו בתגובה:"חצי ראשון היינו טובים ועלינו ליתרון, שלטנו לאורך כל המשחק, קיבלנו גול לא מחייב את המציאות מכדור קרן. התוצאה לא משקפת את מה שהיה במגרש. זה משחק ראשון יש ליקויים ואנחנו נלמד מזה ובעיקר נשתפר. מאחל לעירוני בהצלחה בהמשך זה ספורט וספורט יפה ומעניין"

 

היו חסרים לך שחקנים, אולי זה השפיע על התוצאה?

" כן היינו  חסרים 4 שחקני הרכב אבל זה לא תירוץ היינו צריכים לנצח בכל מחיר. הובלנו והיינו צריכים להרגיע את המשחק ולתת את השני והשלישי ובמקום זה לא כבשנו והגענו לפנדלים והפסדנו. זה קורה, זה כדורגל, יש לנו קבוצה טובה ומחוברת ואני מאמין שיהיה טוב וננצח הרבה משחקים"

 

מן העבר השמח והצהוב של העיר, דורון אוחיון האיש החזק בעירוני אשדוד אמר לאחר המשחק: ״לא משחק גדול אבל ניצחון גדול. העפלנו שלב בניצחון מתוק על האדומים. אשדוד צהובה פעם נוספת״. על השלב הבא הוא אומר: ״חולם על מכבי חיפה בשלבים מאוחרים במשחק חוץ לעיני 30 אלף צופים".

 

על המשחק מוסיף האיש החזק באשדוד: ״אדומים אשדוד קבוצה שבעה, יש לה ניסיון אבל אין לב כמו לצהובים. כי מה שניצח זה הלב והנשמה. יש לציין את השוער שלנו רותם דהן שלקח כדורים גדולים בעיקר בפנדלים".

 

לגבי ההמשך אומר אוחיון: ״הפנים קדימה כבר למשחק הבא ורוצים ניצחון ראשון בליגה בקרית מלאכי. קריית מלאכי לא פחות טובים מהאדומים מבחינתנו״.

אוהדי עירוני, הצהוב שולט היום בעיר אשדוד. צילום באדיבות ההתאחדות לכדורגל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך כבר !!! (אוהד לשעבר 02-09-2023, 10:16)
    הבן אדם לא מודע ... הילדים של עירוני אשדוד היו רמה אחת מעליהם. על מי הוא עובד ???
  2. כנראה ראינו משחק שונה (מור 02-09-2023, 10:27)
    עירוני הייתה יותר טובה בכל המשחק אם לא היה פנדל לא היינו מבקיעים עוד שנה
  3. עלאק הצהוב שולט בעיר מצחיקים אתם (אלי 03-09-2023, 07:25)
    ומה תגידו על הקהל 1200 צופים?!? באיזה סרט אתם חיים?? היו שמונה מאות איש בלחץ משני הצדדים מ.ס היתה ותמיד תהיה הקבוצה הבכירה בעיר
  4. מס אשדוד אין לה אפילו 100 אוהדים (אבי 03-09-2023, 19:59)
    חחחח...רוב הקהל משפחות של השחקנים