הרצליה הדיחה את שמשון ת"א בפנדלים לאחר משחק סופר דרמטי

מה לא היה לנו אמש במשחק הגביע בין שתיים מהקבוצות הצעירות והמבטיחות של ליגה א' דרום: שער מ-40 מטר, שני שערי שיוויון בתוספות הזמן ודו קרב מהנקודה הלבנה בו יצאה קבוצתו של עידן דוד עם ידה על העליונה. משחק שמשאיר טעם של עוד.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 02-09-2023
  • 17:49

משחק שהבטיח וגם קיים: הפועל הרצליה גברה על שמשון ת"א 2-4 בדו-קרב בעיטות עונשין מהנקודה הלבנה לאחר ש-120 דקות הסתיימו בתוצאת תיקו 2-2. הרצליה הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות עם שער נדיר של רוסלן קוזנצוב שבעט כדור אדיר מ-40 מטר היישר לחיבורים. עמוק בתוך תוספת הזמן, בדיוק כשעשה רושם שהשופט הולך לשרוק לשריקת הסיום יובל חליבה השווה עם דחיקה מתוך ערבוביה ברחבה ההרצליינית. חשבתם שפה תמה לה הדרמה? ממש לא. למעשה היא רק התחילה. בדקה ה-120 השופט שרק לפנדל לזכות חניכיו של עידן דוד. לידור מימון ניגש לבעוט ולא התבלבל. הרצליה שוב ביתרון. 1-2. הקבוצה של חי אבייב היא אולי עם התקציב הנמוך בליגה אבל עושה רושם שאופי חזק לא חסר לה: לא להאמין אבל בדקה ה-123 גיא יצחקי כבש בנגיחה ואיזן שוב את התואצה. שמשון חוזרת מהקבר בפעם השנייה. בדו- קרב הפנלים כנראה שכבר אזלו לירוקים הכוחות. הם החמיצו שני פנדלים, הרצליה, לעומת זאת, דייקה בכל הארבעה והשאירה את שמשון רק עם המחמאות. כבשו להרצליה בבעיטות ההכרעה: יואב פוריאן, יהלי שלו, גל חסן וליאור הולץ, הבלם, עם הפנדל שסגר עניין.

 

התגובה של מאמן שמשון ת"א, חי אבייב: "גאה מאד בשחקנים שלי שהראו הרבה אופי וחזרו פעמיים מפיגור. כבשנו בדקה ה-95 ובדקה ה-123 כבשנו את השני לאחר שספגנו בדקה ה-120. זה מראה על הרבה אופי, אך מה שחשוב זה להתחיל את הליגה בשבוע הבא ברגל ימין, לעשות עונה טובה ולקדם שחקנים צעירים."

 

התגובה של מאמן הפועל הרצליה, עידן דוד: "היה משחק קצבי מהתחלה ונגד קבוצה חזקה. אני שמח לפתוח את העונה ברגל ימין. אני גאה בשחקנים שלי על משחק של נחישות והקרבה. הגביע זה מפעל כייפי אבל הפנים שלנו לעבר הליגה שזה הכי חשוב."

 

שחקני הרצליה חוגגים. צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד עידן יופי של קבוצה נמרצת מאוד (הרצליה קבוצה רעבה זה הכי חשוב 02-09-2023, 18:21)
    למרות שהרצליה נבנת מחדש ניתן לראות קבוצה צעירה רעבה מחוייבת תמשיכו ככה כל הכבוד
  2. טיפה חיזוק במקומות הנכונים אחלה קבוצה (הרצליה קבוצה טובה אין ספק 02-09-2023, 18:25)
    יופי לא להתרגש אבל בהחלט יש קבוצה טובה בהרצליה כולם רעבים זה הסוד של הרצליה