ברגל ימין: 0:3 לצפרירים מול הוד השרון

מחזור ראשון בגביע המדינה: המארחים מחולון לא התקשו מול הוד השרון וזכו בכרטיס לשלב הבא במפעל. רז גטניו, לידור יפת ושער עצמי העניקו ללירן חלובה, לראשונה על הקווים בבוגרים, ביטחון לקראת הליגה.

  • על ידי: גיא חזקיהו
  • 04-09-2011
  • 19:10

סבב המשחקים של השלב הראשון בגביע המדינה נערך היום בליגה ב'. המשחק המרכזי התנהל בחולון והפגיש את צפרירים מול הוד השרון, בקרב על הכרטיס לשלב הבא. בתום 90 דקות החולונים יצאו עם ידם על העליונה, לאחר שניצחו בקלילות 0:3 והעפילו לסיבוב הבא על חשבון הוד השרון, שנותרה ללא תשובות.
 

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך בשליטה כמעט מלאה של המארחים. שחקני חולון ניצבו פעם אחר פעם באחד על אחד מול השער, כאשר ברוב הפעמים פסקה הקוונית לאופסייד, ובחלק מהמקרים הציל השוער שערים בטוחים. הוד השרון ניסתה לצאת למתפרצות אולם התקשו להגיע למצבים מסוכנים מול השער.
 

שחקני הקבוצות בעלייה לכר הדשא. צילום: גיא חזקיהו
  שחקני הקבוצות בעלייה לכר הדשא, היום בחולון. צילום: גיא חזקיהו.

 

האסיפה הקבוצתית של חולון לפני השריקה

 האסיפה הקבוצתית של חולון לפני המשחק. צילום: גיא חזקיהו.
 

הלחץ של צפרירים הניב פרי בדקה ה-58: לידור יפת פרץ בתוך הרחבה והשאיר פס רוחב חזק, שחקן הגנה של הוד השרון דחק את הכדור לשערו ובכך העלה את חולון ל-0:1. המארחים לא הורידו את הרגל מהגז והמשיכו לתקוף, אולם החמצות של יניב רואש ואז גטניו מנעו את השני. אלא שבדקה ה-75 גטניו הכפיל את התוצאה: לירן יפת הכניס לרחבה בכדור מצויין את החלוץ, שהשתלט ובעט לרשת העליונה – 0:2 לחולון.

שחקני הקבוצות במאבק על הכדור, היום בחולון. צילום: גיא חזקיהו
לריס ניסון (מחולון) שומר על הכדור לפני חן בקשי מהוד השרון. לריס היה גדול על חן היום בחולון.. צילום: גיא חזקיהו.


סמוך לשריקת הסיום חתם לידור יפת את התוצאה, לאחר שקיבל כדור מתום דניאל והכניע את השוער. בסיום 0:3 משכנע של צפרירים חולון, שמעפילה לסיבוב הבא על חשבון הוד השרון.

המארחים השתלטו על המשחק והעפילו בקלות לסיבוב הבא (צילום: גיא חזקיהו
 מאור כהן (בצהוב -מהוד השרון) מביט בפס של לריס מחולון. לריס היה בכל מקום על המגרש.צילום: גיא חזקיהו.

לירן חלובה, שעמד על הקווים לראשונה בקבוצה הבוגרת, אמר בסיום לאתר: "התוצאה משקרת כיוון שהיינו צריכים לנצח בהפרש גבוה הרבה יותר, אבל 0:3 זו תוצאה יפה ואנחנו מרוצים. הגענו להרבה מצבים, שלטנו במשחק והניצחון הגיע לנו. זו תוצאה של עבודה קשה וכל הכבוד לשחקנים, שכולם משחקים בהתנדבות".
 

שחקן הקבוצה, יניב רואש, הקדיש את הניצחון למאמן שלו: "זהו משחק ראשון עבורו בבוגרים והיה חשוב לתת לו טעם טוב. אנחנו מאד מרוצים מהיכולת שלנו, גם של הצעירים וגם של היותר מבוגרים. היה חשוב לפתוח טוב ונקווה שתהיה לזה המשכיות בליגה".

בחולון מרוצים: "הגיע לנו לנצח". צילום: גיא חזקיהו
ויקטור לוי מחולון מקדים את אדיר בונקר מהוד השרון (בצהוב) . צילום: גיא חזקיהו 

 

באשר לעונה הצפוייה התייחס השחקן: "אין לנו הרבה מטרות כי אנחנו קבוצה חדשה והשחקנים לא מרוויחים כסף. 30 או 40 אחוז מהקבוצה מתבסס על הנוער ואנחנו עובדים קשה למרות שאין כסף. יש לנו את סנורי, ויקטור לוי ואבי ביטון השוער שהם החלק היותר בוגר בקבוצה ולירן מנסה ליצור קבוצה בשילוב עם הצעירים. בנתיים יש תוצאות ונקווה שככה נמשיך.

האורחים מהוד השרון ירדו מאוכזבים מהמגרש. צילום: גיא חזקיהו

 ערן דורון מימין ויוסי שבי יו"ר הוד השרון (עם המכנס הקצר), לא מרוצים מהמשחק של קבוצתם. וצילום: גיא חזקיהו.

הוסף תגובה
תגובות