תחזית משחקי גביע המדינה ליגה א' דרום

השבוע של משחקי הגביע הגיע - ואין כמו הסיבוב בו קבוצות ליגה א' שנכנסות למעגל המשחקים. מי ייקח את הדרבי של אשדוד? אדום או צהוב? מי ינצח בין שמשון ת"א והפועל הרצליה? והאם לוד תעצור את דימונה החזקה? מעניין לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-08-2023
  • 14:20

ונעבור למשחקים בליגה א דרום:

 

מכבי יבנה - שמשון כפר קאסם

דורון ממן ויבנה במשחק ביתי, ירצו להוכיח את העוצמה שלהם והאמת? יצא להם הגרלה מאד נוחה, לפגוש את הקבוצה של כפר קאסם, שלא עושה רושם שהתכוננו לליגה כמו שצריך. אבל כפר קאסם נחשבת לקבוצה שמבינה את הליגה ויודעת מתי לחזק את עצמה בשביל לשרוד עוד עונה בליגה. במשחק הזה יבנה עדיפה ולדעתי יהיה משחק קל מאד שיסתיים בניצחון גדול ליבנה.  

 

אוהדי עירוני אשדוד, רוצים לנצח את הדרבי הגדול..צילום: מוטי קדוש.


הפועל מרמורק - עירוני מודיעין

הקבוצה הבכירה בעיר רחובות קצת נעלמה לנו עם סגל שחקנים אנונימי וקצת נראים מנותקים ממה שקורה בליגה א. אבל הקהל הגדול שלהם יכניס אווירה של איצטדיון אירופאי לכל דבר. מנגד, ארז בנודיס בנה קבוצה מאד חזקה במודיעין, הביא שחקנים שלא נראו במועדון במטרה להתמודד בצמרת. מודיעין עדיפים והם ינצחו. 


אדומים אשדוד - עירוני אשדוד

הדרבי הגדול של אשדוד חוזר אלינו ובגדול, עירוני יעשו הכל כדי לנצח את האדומים ולהוכיח מי הקבוצה הבכירה בעיר. הבעיה של עירוני זה סגל שחקנים לא נוצץ ומאמן שיש שאומרים ש-"פג תוקפו" בכדורגל הישראלי. מנגד, דוד רביבו העמיד באדומים אשדוד קבוצה חזקה מאד שלא תתקשה לנצח בדרבי הראשון של העונה. ניצחון אדום. 

 

אוהדי שעריים, שמחים שחזרו לליגה א. האם יגיעו לנשיא השנה? צילום: דדי ברק


מכבי שעריים - ירמיהו חולון

לא יאמן ש-שעריים חזרה לליגה - ואני רק מקווה שישלמו את החובות הגדולים שאנשים אומרים שיש להם אליהם לכאורה, לשחקנים, רשויות וכו. חולון נראים נפלא בהכנה והם יגברו על שעריים ללא קושי - ורק נקווה שהדשא יטופל יפה יותר בשעריים העונה כי הגנן איכזב לא רק בתוצאות אלא גם בטיפוח הדשא של המגרש. 


מכבי קרית מלאכי - ביתר נורדיה ירושלים

הדרבי הגדול של העולות לליגה א, קרית מלאכי עושה רושם סובלת מחבלי העונה הראשונה בליגה א וחוסר הנסיון שלהם אבל רק ככה לומדים, הם החליפו מאמן ונקווה שהמאמן הנוער הזה יוכל להוביל קבוצת בוגרים. נורדיה בנתה קבוצה חזקה מאד. ומקווה בשבילהם שהם יבואו לידי ביטוי במשחק החוץ הקשה במלאכי. ניצחון לנורדיה ומלאכי אולי יחפשו מאמן חדש...


הפועל לוד - מ.ס.דימונה

דימונה קבוצה עם התקציב כנראה הכי גדול בליגה - וסגל שחקנים אולי הכי נוצץ בליגה. מנגד צביקה לוי וחבורתו מלוד לא יוכלו לעמוד מול העוצמות של דימונה. אני צופה משחק קל לדימונה ואולי לוד יבינו את מצבם ויתחילו להתחזק לאחר מכן. 

 

אוהדי כפר שלם, רוצים לראות ניצחון משכנע על בקעת הירדן. צילום: דדי ברק


הפועל כפר שלם - הפועל בקעת הירדן

נועם שוהם פוגש את בקעת הירדן. בשנה שעברה הכפר סיימו בתיקו במשחק הבית מול בקעת הירדן והעונה נראה שהמשחק יסתיים בתיקו אבל במשחקי גביע אין תיקו והכפר ינצחו למרות שבקעת הירדן קבוצה עם עוצמות. אני צופה ניצחון לכפר שלם. 


שמשון ת"א - הפועל הרצליה

שמשון ת"א גברה השבוע על הפועל פ"ת מליגת העל וניצחו הרבה קבוצות במשחקי האימון - וכולם מדברים על כך ששמשון ת"א זאת קבוצה סופר חזקה שמשחקת כדורגל אטרקטיבי וגם מועמדת אפילו לעלות לליגה הלאומית. ושאפו ענק למאמן הצעיר חי אבייב. מנגד הפועל הרצליה של עידן דוד גם נראים נהדר עם סגל צעיר ומוכשר ויהיה משחק סופר מעניין. חי אבייב וקבוצתו יגיעו למשחק, יציגו כדורגל אחר וינצחו את הרצליה. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. קנאי (מכבי שעריים זה מותג 31-08-2023, 14:29)
    שיחיו הקנאים אינשאלה.
  2. שעריים בלב ובנשמה (שורף לך הלב אוהד רון 31-08-2023, 15:19)
    השנה הקבוצה הצעירה של מני ורון ישרפו את הדשא ,יכאב לך בלב שזה יקרה.
  3. טור משעמם ולא מעניין (הוגה דעות 31-08-2023, 16:06)
    קשקושים ברמה של יציע העיתונות
  4. הכתב הבכיר (אוהד 31-08-2023, 16:48)
    תפסיק לקשקש כל שבוע על שעריים מי שמקושר אלייך הוא אליל ומי שלא נותן לך סקופים אתה יורד לפסים אישיים
  5. אתר פחחחחחח אשפה (המוכתר משעריים 31-08-2023, 19:19)
    אתר בזיון אפססס רון המהבול,אם שעריים היתה עם חובות לא היו נותנים לה לפתוח עונה ולהחליף את כסייפה
  6. הפסד ליבנה (נורבש 31-08-2023, 20:58)
    לצערי יבנה הולכת לקבל מכפר קאסם שלישיה. יבנה בין החלשות בליגה והיא תלחם נגד הירידה
  7. רון זה סופו של כול בלון (כחול 01-09-2023, 00:58)
    תתפוצץ שעריים נשארה בליגה ותיתן עונה גדולה
  8. שעריים מלחמה (מלך הדכות 01-09-2023, 04:36)
    השנה יוכלו את הדשא למען האוהדים השרופים הנאמנים ילמען הכתב העוין שממש יורד על הקבוצה אתה אוכל את הכי