נועם שוהם: "החלפנו כמעט את כל הסגל"

אחרי שבעונה שעברה הפועל כפר שלם הגיעה עד למשחק המבחן על העפלה לליגה הלאומית ונוצחה על ידי נוף הגליל, המאמן של הקבוצה מדרום תל אביב משוכנע שבעונה הקרובה היא תצליח להשלים את המשימה. הוא יצטרך לעשות זאת עם סגל חדש כמעט לגמרי, כזה שהוא מגדיר כ"צעיר ורעב", יחד עם זאת שוהם לא מנסה להנמיך ציפיות ומציב מטרה ברורה: עליית ליגה.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 30-08-2023
  • 13:20

נועם שוהם כבר בן 53. מי שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל-אביב וזכה עימה בשלושה תארי אליפות ובשני גביעים במהלך שנות התשעים כשותף פעיל  באחת הקבוצות הגדולות שהיו פה, מציין הקיץ עשור כמאמן בוגרים. במהלך התקופה הזו, שהייתה מלאה גם בימים יפים וגם בימים פחות זוהרים, שוהם אימן בשתי קדנציות שונות את הפועל בקעת הירדן. ביום חמישי הקרוב, במסגרת גביע המדינה הוא עתיד לפגוש את האקסית במה שצפויה להיות יריית הפתיחה של עונה חדשה ומרתקת להפועל כפר שלם, קבוצתו של נועם שוהם. בשבוע שלאחר מכן כפר שלם תצא לדרך עם המחזור הראשון של ליגה א' דרום כשתתארח באיצטדיון טוטו לוד אצל הפועל המקומית.

 

האם מצבת הסגל הושלמה ומי השחקנים המרכזיים שהצטרפו?
"הסגל שלנו כמעט מלא. השנה, גם בגלל הרפורמה, הלכנו על שחקנים צעירים ורעבים שרוצים ללמוד, להתקדם ולהגיע לליגות גבוהות יותר. החלפנו כמעט את כל הסגל וכל השחקנים שצירפנו ואלה שהיו אצלנו בשנה שעברה הם שחקנים מרכזיים. אני לא אוהב להגדיר שחקנים מרכזיים. מבחינתי הקבוצה זה הדבר המרכזי וכל השחקנים הם חשובים באותה מידה וכולנו ביחד נעשה הכל כדי להצליח."

 

מה רמת המוכנות שלכם לעונה הקרובה?
"אין כזה דבר 100 אחוז מוכנות. תמיד אפשר יותר ואני מחנך את השחקנים שלי תמיד לרצות ולשאוף ליותר בכל אימון ובכלל בחיים- בכל דבר שיבחרו לעשות. משחקי אימון נועדו לבחון ולראות תפקודים שונים של שחקנים, התאמות שחקנים אחד לשני, שיטה וסגנון משחק. אני מאמין שהשגנו את המטרות שלנו ממשחקי האימון. כעת  הולכים ל"מאני-טיים", לגביע ולליגה. זו הבמה האמיתית ושם נצטרך כולנו להוכיח מה אנחנו שווים ולאן אנחנו רוצים ושואפים להגיע- במעשים ולא בדיבורים."

 

מה יהיה התקציב?
"לא מתעסק בנושא התקציב. יש הנהלה מצוינת שמטפלת בזה. אני יודע שאנחנו מתנהלים במסגרת הרפורמה שנכנסה לתוקפה."

 

מה המטרות של כפר שלם מהעונה הבאה עלינו לטובה?
"המטרה היא יצירת קבוצה חזקה שמציגה כדורגל טוב בשני צידי המגרש. כמו כן, מועדון נפלא כמו כפר שלם צריך להתמודד כל שנה רק על מטרה אחת וזה להגיע לליגה לאומית כי לשם הוא שייך."

 

איך ההיערכות לקראת משחק הגביע נגד בקעת הירדן?
"משחק הגביע ביום חמישי הוא המשחק הרשמי הראשון העונה וכולנו מחכים ומתרגשים לקראתו. הבקעה היא תמיד קבוצה שקשה לשחק נגדה. מדובר על קבוצה מסודרת ומאורגנת שאני מאמין שגם השנה תעשה עונה טובה. יש שם הנהלה מעולה ומאמן מצויין שתמיד מוצא את הנוסחה לעשות קבוצה טובה וקשה. יש לי מקום גדול וחם בלב לבקעת הירדן, כל זה טוב עד המשחק ואחרי המשחק, במשחק עצמו אין סנטימנטים. נבוא במוכנות מלאה, עם המון תשוקה, רצון והתלהבות במטרה לעבור שלב בגביע."

רמי גרידיש. שוהם- העונה יצליח ללכת עד הסוף?

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מס 1 (אופיר רגב 30-08-2023, 13:48)
    מאמן של ליגה לאומית קל והכי גבר בארץ בהצלחה נועם רק תשאיר הנקודות בלוד קח אותם בבקעת הירדן
  2. אחלה שוהם שיהיה בהצלחה (ניסים 30-08-2023, 15:09)
  3. הכפר השנה בתקציב לא גבוה (גיל 30-08-2023, 15:17)
    קבוצה צעירה מקווה שיתחבר, נועם מאמן מצויין בהצלחה
  4. גליקו (סיסמא חדשה איכסא לוד 30-08-2023, 16:37)
    גם כאן אתה מגיב אדון רקב? מחכים לך בליגה ב יטמבל כלומניק
  5. יאללה כפר שלם! (אוהד 30-08-2023, 17:01)
    כל הכבוד! אוהבים! ????⚽️????
  6. כפר שלם23 עד 24 (אדום חכם ויפה 30-08-2023, 17:21)
    החלפת כל הסגל לא מראה על לוכמה יתרה מתכון ליידה ו נקווה שכך יהיה
  7. איתן משחק אתה בדיחה (שלום 30-08-2023, 17:25)
    מרמורק