פותחים עונה בבית שאן

הפועל בית שאן פותחת את עונתה החמישית בליגה ב'. לאחר ארבע עונות בהן הקבוצה דישדשה לה אי-שם כקבוצת אמצע טבלה, תנסה בית שאן לחזור למרכז העיניינים. "גולר" מפרט לכם את האמצעים העומדים לרשותו של המאמן הטרי, עזרא תואיל, לביצוע המשימה.

  • על ידי: מערכת "גולר"
  • 04-09-2011
  • 11:58

בהגנה הבית-שאנית, חשוב ראשית לציין את חזרתו של הבלם הוותיק והמנוסה, יהודה כהן, שחזר מעונת פרישה בכדי לנסות להצעיד את בית שאן לליגה א'.

 

בשער ימשיך לעמוד השוער ראובן בניסטי, שפותח את עונתו הרביעית כשוער הראשון של הקבוצה. במרכז ההגנה יחבור ליהודה כהן הבלם הצעיר אור טייב, שביחד עם הקשר האחורי, שי אברהם, והמגנים, עידן כהן ופיני יהודה, ישלימו את חוליית ההגנה.


בקישור, יארגנו את המשחק השחקן המנוסה, אודי מלול, והקשרים הצעירים, מוטי אוחיון ואליאור אוחיון.

 

 

מוטי אוחיון עולה לנגיחה. בבית שאן בונים עליו לקישור. (צילום: חג'אג רחאל)


בהתקפה, יחברו יחדיו השחקנים מוחמד זועבי (סטף), שכבר הספיק לעבור קבוצה, אך נכנע ללחצים מצד ההנהלה וחזר, ודביר תורג'מן המהיר יסגור את הרכב הקבוצה.


מבין השחקנים שעתידים לעלות מהספסל ולתרום את הערך המוסף במידת הצורך, ניתן לציין מספר שחקנים חדשים, כמו: אמיר יעקובסון, מאיר עטייה (מגדל העמק בעונה שעברה), אדיר שמעון (מכבי כפר קנא בעונה שעברה), ואת לאונאל למברט דוד (לשעבר שחקן נוער של עירוני טבריה).


בעמדת המאמן יחליף עזרא תואיל את איתן טייב, שמונה לעוזר המאמן.

 

איתן טייב (מימין). ישמש כעוזר המאמן, לצידו של עזרא תואיל.

 

 

היום כל הכלים האלה יעמדו בפני מבחן רשמי ראשון, כאשר הפועל בית שאן תארח את מועדון ספורט דבורייה, במסגרת סיבוב א' של גביע המדינה, משחק שייערך באיצטדיון העירוני בבית שאן בשעה 16:00 בצהריים.

הוסף תגובה
תגובות