שגיא בן חנניה: "רוצה להוביל את יבנה ללאומית"

בניגוד ללא מעט קבוצות שנמנעות מלתת הצהרה חדה ומפורשת, הקשר הצעיר והמוכשר של מכבי ובנה שגיא בן חנניה לא מפחד להגדיר מטרה מאוד ברורה לקראת העונה הקרובה. האם לדורון ממן יש את הסגל הדרוש לעלייה? צעירים מוכשרים וטובים יש לו...

  • על ידי: עמית גרנט
  • 26-08-2023
  • 17:33

בן חנניה, שמתפקד הן כקשר האחורי והן כ 50-50, יפתח בקרוב עונה רביעית בבוגרים של מכבי יבנה. זו צפויה להיות עונה קריטית עבור בן חנניה. בסוף העונה הוא עתיד לסיים את לימודי התואר הראשון בספורט וחינוך בקריה האקדמית אונו ובאותה ההזדמנות הוא היה שמח לסיים את התקופה בליגה א' דרום ולהתקדם לליגה הלאומית. הוא מגדיר עצמו כשחקן בית שאוהב את המועדון, אף על פי שאת צעדיו הראשונים בעולם הכדורגל עשה בן חנניה דווקא בכתום של הפועל ראשון לציון. לאחר שנוצרו חילוקי דעות עם המועדון מעיר היין, הקשר המוכשר ארז את חפציו ועבר לקבוצת נערים א' במכבי יבנה של המאמן יניב פרץ. מאז וכבר למעלה משבע שנים, בן חנניה הוא מעמודי התווך בקבוצות השונות של יבנה מנערים דרך נוער ועד בוגרים.

 

שגיא, איך מתקדמות ההכנות לקראת העונה הקרובה תחת שרביטו של דורון ממן? 

"יש לנו חיבור טוב עם דורון ועם יאיר אבוחצירא, העוזר שלו. האימונים בקצב גבוה.  השבוע גברנו על מרמורק 0-3 במשחק אימון וזה נראה מצוין. אנחנו מתחילים להתחבר."

 

מה המטרה שלכם העונה?

 "אנחנו מכוונים הכי גבוה שזה עליית ליגה. אנחנו שואפים להחזיר את יבנה למקום הראוי לה- לליגה הלאומית. יש תנאים מצויינים, מגרש ברמה גבוהה, הנהלה מצויינת ואין סיבה שיבנה לא תהיה בליגה שהיא ראויה להיות"

 

ומבחינתך אישית?
"אני רוצה להיות טוב, לעשות את הקבוצה טובה יותר ולעזור להוביל את הקבוצה לעלייה. כמו כן, אני רוצה לשפר אלמנטים במשחק שלי כמו היכולת לאיים על השער ולהוסיף מימד התקפי לסט היכולות שלי. אני עדיין צעיר ויש לי עוד הרבה לעבוד ולשפר אבל אני בטוח שאתן את הכל כדי להשתפר ולהיות טוב יותר למען הקבוצה"

 

איפה נראה אותך בעוד חמש שנים?
"אני תמיד שואף להגיע להכי גבוהה שאפשר ואני מקווה בליגת העל אבל הדרך לשם עוד ארוכה וצריך לעבוד קשה כדי להוכיח את מקומי קודם ביבנה ואז נתקדם"

 

 

 

שגיא בן חנניה, ביבנה מאמינים בצעירים ומוכשרים שיעזרו למועדון להגיע ליעד. צילום באדיבות דוברות מכבי יבנה

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין סיכוי (רמי ראש ביצה 26-08-2023, 19:13)
    בליגה א עדיף היום לצאת ללימודים ..
  2. כוכב כדורגל (אוהד 26-08-2023, 19:32)
    שחקן ששייך לליגת על
  3. מכבי יבנה (יבנה 26-08-2023, 22:40)
    ילד טוב ושחקן טוב