זינוק מוצלח לקרית אונו

הפועל פרדסיה והפועל קרית אונו נפגשו אתמול (שישי) בצהריים בפרדסיה, במסגרת סיבוב א' של גביע המדינה, ונתנו את אות הפתיחה לעונת הכדורגל 2011/12. קרית אונו הבקיעה ראשונה, ידעה לשמור על התוצאה והדיחה את פרדסיה מהמשך המשחקים בגביע – 0:1 בסיום לאורחים.

  • על ידי: מערכת "גולר"
  • 03-09-2011
  • 11:13

לפני שריקת הפתיחה, הייתה לתי הקבוצות ולאוהדים ביציע מטרה משותפת אחת: לסיים את המשחק ב- 90 דקות, ולא להיקלע להארכה ולבעיטות הכרעה מ- 11 מטרים, כדי שיספיקו לקנות שתייה ופיצוחים לאירוע המרכזי של היום, משחק הנבחרת מול יוון. בדיעבד, לאור היכולת של הנבחרת, אולי הצטערו בפרדסיה שלא העזו קצת יותר במטרה להשוות את התוצאה ולמחוק את היתרון המוקדם של היריבה מקרית אונו.

 

שתי הקבוצות התייצבו למשחק, כשכל אחת מהן מציגה מספר שינויים ביחס לסגל שסיים את העונה הקודמת. דווקא האורחת מקרית אונו נראתה מעט יותר טוב בפתיחה וניסתה להכתיב את הקצב.


בדקה ה- 18 נשלח חנן אסור, חלוץ קרית אונו, בכדור עומק מצויין לעימות חזיתי מול אושרי כחלון, שוער פרדסיה, אולם הכדור שבעט מעליו החמיץ בסנטימטרים את המסגרת.

 

חנן אסור. החמיץ במעט את ההזדמנות הראשונה של קרית אונו. (צילום: לירן דורף)

 

בדקה ה- 29 פרץ נועם רבינוביץ' מקרית אונו מימין, חדר לרחבה, והשאיר את הכדור לאבי דבורה, המגן הימני של הקריה, שלא התקשה מול כחלון וגילגל את הכדור פנימה, 0:1 לקרית אונו. אגב, כובש השער, אבי דבורה (במשחק בכורה במדי קרית אונו) הוא בנו של סלים דבורה, אחד מטובי שחקני הקריה בשנות ה- 80.

 

בדקה ה- 36 הגביה מקונן מקרית אונו כדור קרן משמאל, כחלון יצא בביטחה, אולם שמט את הכדור הישר לרגליו של אבו-חצירה, בלם הקריה, שמ- 10 מטרים בעט את הריבאונד החוצה. המחצית הסתיימה ביתרון מינימלי לקרית אונו, 0:1.

 

למחצית השנייה עלתה פרדסיה נמרצת יותר והחלה להפעיל לחץ על שער הקריה. כניסתו של ליאור ראובן במקום אייל ביטון החלש הוסיפה רעננות למשחק של המקומיים, אבל גם השינוי הזה לא סייע להם למצוא את הרשת. על אף השליטה במרכז המגרש, במהלך כל המחצית השניה, הצליחו בפרדסיה להגיע לשני מצבי הבקעה משמעותיים בלבד.

 

הכניסה של ליאור ראובן הפיחה חיים במשחק של פרדסיה, אבל זה לא הספיק הפעם. (צילום: לירן דורף)

 

בדקה ה- 63 פריצה של ראובן משמאל הסתיימה בבעיטה לפינה הרחוקה, אולם חן ראובן הדף את הכדור המסוכן. ארבע דקות מאוחר יותר, כדור קרן מימין מצא את ראשו של אביב כחלון, חופשי לגמרי, אולם הנגיחה משמונה מטרים פגשה את משקוף השער של ראובן.

 

עד לסיום ניסו שחקני קרית אונו "להעביר את הזמן" בכל דרך אפשרית, כשגם שחקני פרדסיה לא התאמצו יותר מדי בנסיון למנוע מהם להצליח במשימתם. בסיום, נצחון 0:1 לאורחים מקרית אונו, שממשיכים לסיבוב הבא. בפרדסיה יוכלו להתמקד במשחקי הליגה, שנפתחת בשבוע הבא.

מערכת "גולר" מעדכנת: קרית אונו ממשיכה להתחזק

 

במקביל לניצחון במשחק הגביע הראשון, בקרית אונו ממשיכים בנסיון להתחזק לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא. בקריה הצליחו להשאיר את השלד המרכזי של הקבוצה בעונה הקודמת: בחלק האחורי ימשיכו בקריה להתבסס על השוער חן ראובן, הבלמים עומרי כהן ועידן שפלר, והמגן אמיתי לוי. בחלק הקדמי ימשיכו לתת את הטון הקשר הותיק יובל עופרי והחלוצים חנן אסור, רועי מקונן, אביב שהריאן, שי אמיר ושגיא קרופמן. אל אלה מצטרפים מספר בני קרית אונו ששבו הביתה (משה עמר, נועם רבינוביץ', צח זוהר, דן לוי, גל שינה והשוער חן בבלי). בזירת הרכש, החתימה קרית אונו את המגן אבי דבורה והיבנאים יאיר אבו חצירה, אודי מגול והנרי ביסמוט. לקבוצה הצטרף גם אדם סטריקובסקי (19), עולה חדש מארה"ב.


בחודש האחרון מתאמן עם הקבוצה גם שחקן ליגת העל ליאור ראובן, מגן בית"ר ירושלים בשנתיים האחרונות. ראובן (30), בן הקריה, שגדל במחלקת הנוער של קרית אונו, עדיין מנהל מגעים עם מספר קבוצות בליגת העל, ומשתתף באימונים לצורך שמירה על כושר במסגרת קבוצתית.

 

יניב בוכניק, יו"ר הפועל קרית אונו, מסר למערכת "גולר": "אני שמח שהצלחנו לבנות השנה קבוצה טובה שבנויה ברובה על שחקני בית, ואלה יובילו את הקבוצה בשנים הבאות. לגבי ליאור ראובן: אנחנו מקווים בשבילו שימצא במהרה קבוצה בליגת העל, שם מקומו. אני מקווה ומאמין שליאור עוד ישוב אלינו בעתיד".
 

 

יניב בוכניק (מימין). "הצלחנו לבנות השנה קבוצה טובה שבנויה על שחקני בית". (צילום: לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות