נוק-אאוט בסיבוב הראשון

הפועל נחלת יהודה-ראשון לציון, אחת המועמדות הבכירות לעלות העונה לליגה א' דרום, ספגה הפסד מאכזב ביותר, לאחר 6:5 מדהים לבני יצ'לאל לאחר הארכה (4:4 בתום תשעים הדקות) והודחה מגביע המדינה כבר בסבב א' המוקדם. בנחלה יקוו שבליגה זה יראה אחרת.

  • על ידי: מערכת "גולר"
  • 02-09-2011
  • 20:49

הנחלה, שמלבד היותה הפייבוריטית לניצחון (על הנייר) גם אירחה את המשחק, אך עשתה זאת ללא חמישה משחקני ההרכב הפותח שלה.

 

גם עם הרכב חסר, הנחלה שלטה במגרש ללא עוררין וגם עלתה ליתרון בדקה ה-15, משער של תום שלום. דודי בכר הכפיל את היתרון בדקה ה-35 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. למרות השליטה של האורחים, עד לשריקה למחצית הספיקו המארחים לצמצם -1:2, משער של עדן יאמר בדקה ה-40.

 

 

המארחים שלטו ללא עוררין במחצית הראשונה. (צילום: גיא חזקיהו)

 

במחצית השנייה יחסי הכוחות השתנו לחלוטין והאורחים השתלטו על המשחק. ואכן, בדקה ה-65 ליעד פרץ החזיר את יתרון שני השערים, כאשר העלה את הנחלה ליתרון 1:3, אבל שוב היה זה עדן יאמר שצימק ל-2:3, עם שער שני שלו בדקה ה-70.

 

למרות התחזיות המוקדמות ופיגור של שני שערים, בני יצ'אלאל לא הרימו ידיים והצליחו לחזור למשחק. (צילום:גיא חזקיהו)

 

 

כעבור 10 דקות, יאמר השלים שלושער פרטי והשווה ל-3:3, וכעבור שתי דקות נוספות, בדקה ה-82, נתן נוגה, לאחר הרמה מכדור חופשי של דוד כבדה, השלים מהפך מדהים והעלה את בני יצ'אלאל ל-3:4. בדקה ה-87, נשרק פנדל (מפוקפק למדי) לטובת האורחים, אבל שוער הנחלה, חיים קאופמן, עם הצלה ענקית, שמר את הקבוצה שלו במשחק.

 

כדור חופשי של דוד כבדה הוביל לשער היתרון של בני יצ'אלאל. (צילום:גיא חזקיהו)

 

כשנראה היה שהסיפור ייגמר תוך 90 דקות, הגיע דודי בכר והשלים צמד אישי, עם שער בדקה ה-90, ושלח את שתי הקבוצות להארכה. 4:4 בתום 90 הדקות הראשונות של ההתמודדות.

 

חיים קאופמן. הצלת פנדל ענקית לשוער של הנחלה. (צילום: גיא חזיקהו)

 

 

בהארכה, טל צגיאן הכה ראשון לטובת האורחים, עם שער בדקה ה-99. ליעד זראי הגיב עם שער בדקה ה-105 והשווה את התוצאה ל-5:5.

 

בדקה ה-116 הגיע הרגע המכריע של ההתמודדות רבת-התהפוכות, כאשר טל צגיאן כבש את השני שלו במשחק וקבע את התוצאה הסופית, 5:6 מפתיע וראוי לבני יצ'אלאל.

 

 

בסיום המשחק, בני יצ'אלאל חגגו ניצחון מפתיע, אך ראוי. קובי אבדייב רק מביט וכואב. (צילום: גיא חזקיהו)

 

הפסד מפתיע לנחלת יהודה, מועמדת בולטת לעליה לליגה א' כבר בעונה הקרובה. בנוסף להדחה, הקבוצה תיאלץ, ככל הנראה, להופיע למשחק הבא שלה ללא הקפטן, אמיר סולרסקי, שנפצע וישנו חשש שבר את הבוהן ברגל ימין. בהנהלת הקבוצה מאוד כעסו על המשחק החלש: "כנראה שהשחקנים לא הפנימו שהם בליגה ב'" אמר בכעס בסיום יו"ר הקבוצה, דודי סגל, והוסיף: "השחקנים זוכים כאן לתנאים של ליגה לאומית, השנה לא נוותר לאף אחד".

 

ציון עזרא. מאמן נחלת יהודה, פתיחה מאוד מאכזבת לחניכים שלו. (צילום: גיא חזיקהו)

הוסף תגובה
תגובות