שעריים ניצחה 1:2 את באר יעקב בהארכה

סיבוב ראשון בגביע המדינה בליגה ב': המארחים אומנם לא הציגו יכולת מרשימה, אולם בתום 1:1 במועד החוקי כבש ליאור סודמי את שער הניצחון היקר והעניק לשעריים את הכרטיס לשלב הבא

  • על ידי: גיא חזקיהו
  • 02-09-2011
  • 18:32

אחרי פגרה ארוכה ועם לא מעט ציפיות והצהרות, הסיבוב הראשון של גביע המדינה יצא לדרך בליגה ב'. במשחק המרכזי של הסיבוב ניצחה מכבי שעריים 1:2 את באר יעקב לאחר הארכה, וזכתה בכרטיס לשלב הבא.

 

 

 

 

מכבי" שעריים מלחמה"( צילום גיא חזקיהו)

 

המארחים אומנם לא הציגו משחק גדול, אולם בזכות נחישות ושער של ליאור סודמי בדקה ה-95 גברו על באר יעקב, שנותרה מאוכזבת ונפרדה מהגביע כבר בסיבוב הראשון.

 

משה בן חיים מבאר יעקב, חוגג את השער הראשון לרשת באר יעקב.(צילום: גיא חזקיהו)

 

המשחק כאמור לא התנהל ברמה גבוהה ושתי הקבוצות נראו חלודות נוכח הפגרה. הקצב היה איטי, השוערים לא מתחו את איבריהם יתר על המידה והצופים בשעריים לא התרשמו ממה שראו בפתיחה. אלא שהתפנית הגיעה לקראת סיום המחצית הראשונה: בדקה 37 בעט משה בן חיים כדור חופשי אדיר מ-30 מטרים שנעצר רק ברשת וקבע 0:1 לשעריים. אלא שבדקה ה-42 אותו בן חיים איבד את הכדור ליד הרחבה ואפשר לבאר יעקב לצאת למתפרצת, בסיומה ערן חדד (אקס שעריים) כבש מול השוער ואיזן ל-1:1 בתום המחצית.

הקצב הטוב של סיום החלק הראשון במשחק לא שוחזר במהלך מרבית שלבי המחצית השנייה, שהתאפיינה בעייפות ובחוסר ריכוז של שתי הקבוצות. משה בן חיים היה הבולט בשורות שעריים כאשר שימש כבורמטר במרכז המגרש, אולם המארחים התקשו להגיע למצבים מסוכנים מול באר יעקב.

 

 

לפני הארכה, שחקני שעריים משחררים את השרירים. מנחם איריס מאמנם מביט מהצד. (צילום: גיא חזקיהו)

 

90 הדקות הסתיימו בתיקו 1:1 והקבוצות נשלחו להארכה.

 בדקה ה-95 כדור קרן מצא את החלוץ ליאור סודמי שהכניע את השוער וכבש את השני של שעריים, 1:2. באר יעקב ניסתה לחזור למשחק ולנסות לאזן בדרך לפנדלים, אולם לשווא ובסיום ניצחון יקר לשעריים בדרך לשלב הבא בגביע המדינה.

 

ליאור סודמי בנסיון מספרת לעבר השער של באר יעקב. (צילום: גיא חזקיהו)

 

קפטן באר יעקב, שי גבאי – שהורחק בדקה ה-120 בכרטיס אדום – הסתכל דווקא על הצד החיובי: "היה משחק טוב. ספגנו גול ממצב נייח אבל לאחריו שלטנו בכדור והשוונו. ב-90 דקות סיכנו יותר את השער משעריים, אבל בהארכה הם נתנו גול משחק והמשחק התהפך".

 

שי גבאי (מבאר יעקב)  עולה גבוהה גבוהה מעל ארז ירימי משעריים. (צילום: גיא חזקיהו)

 

באשר לחולייה החלשה במשחק היום ציין גבאי: "היה חסר לנו מישהו שיחזיק בכדור. ניר דדון שצירפנו עדיין לא עבר בבקרה וחיסרון של שחקן במרכז השדה היה בולט. שיחקנו עם שלושה חלוצים אבל בלי אף אחד באמצע". לסיכום הוסיף השחקן: "אין לי ספק שנהיה יותר טובים במהלך העונה. גם היום נראינו לא רע במהלך ה-90 דקות בהתייחס לשלב הזה של העונה. התמודדנו יפה מול שעריים ונקווה שגם בהמשך נציג יכולת טובה".
 

מנחם איריס, מאמנה של מכבי שעריים. (צילום: גיא חזקיהו)

הוסף תגובה
תגובות