יואל סויסה: "חסרים לנו שני שחקני הגנה כדי להשלים את הפאזל"

מאמן קרית מלאכי יודע בדיוק מה חסר לו בסגל. הכתומים מעבירים הילוך בהכנות לעונה הקרובה אותה יפתחו דווקא מול הקבוצה בה ידע סויסה ימים יפים כשחקן. כל הפרטים על ההכנות של העולה החדשה שמגיעה לליגה א' דרום ללא רגשי נחיתות

  • על ידי: עמית גרנט
  • 14-08-2023
  • 16:58

זה היה באוויר בשנים האחרונות ובעונה החולפת זה קרה: מכבי עירוני קרית מלאכי זכתה באליפות ליגה ב' דרום ב' תוך כדי מאזן מרשים ביותר שכלל 25 נצחונות, ארבע תוצאות תיקו ורק הפסד ליגה בודד- תוצאות שהביאו להעפלתה המיוחלת לליגה א' דרום.

 

שוחחנו עם מאמן הקבוצה ומי שחתום על ההעפלה, יואל סויסה, כדי ללמוד על ההכנות של העולה החדשה לקראת העונה הקרובה.
סויסה, 53, יליד ותושב העיר, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל-אביב ועשה שנים יפות כשחקן בקבוצה הרומנטית של עירוני אשדוד בשנות התשעים. לאחר לא מעט שנים על קו אשדוד- קרית מלאכי("אין בנאדם בארץ שעשה את הדרך הזו יותר פעמים ממני, בלילה אני עושה אותה בשבע דקות"), סויסה שהתגורר בעיר הנמל שב לגור בכור מחצבתו.

 

יואל, פחות מחודש לפתיחת הליגה, מה מצב הסגל?
"מלאכת בניית הסגל כמעט הושלמה. צירפנו את בן לוי, המגן השמאלי, פיטר אלוהב הבלם, את ניב בן יוסף ואת טל איילה, שכמובן יתרום מהנסיון הרב שלו ואת בר סויסה, הבן שלי, לתפקיד החלוץ. ביחד עם השלד שממשיך איתנו מליגה ב' אנחנו מאמינים ומקווים שתהיה לנו קבוצה טובה שתציג כדורגל חיובי."

 

מה חסר לך בסגל?
"אנחנו מחפשים עוד שני שחקנים לחלק האחורי. בקישור ובהתקפה אנחנו כבר מלאים. כמו כן, אנחנו במעקב לראות איזה שחקנים "ייפלטו" מהליגה הלאומית בשבועות הקרובים ואם יהיה שחקן מעניין שיתאים לנו נצרף אותו."

 

איך אתם נערכים לקראת העונה הממשמשת ובאה?
"ביום חמישי היה לנו משחק אימון נגד כפר שלם. הפסדנו 1-0. לא הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה, לא היו לנו מצבים וראיתי את הבעיות בהגנה. במחצית השנייה כבר נראנו טוב יותר, הנענו את הכדור כמו שצריך והגענו למצבים. צפויים לנו בקרוב משחקי אימון נגד יבנה, שדרות ואדומים אשדוד. אין לנו עוד הרבה זמן. ב-01/09 אנחנו כבר פוגשים את נורדיה בגביע. לפחות נסיים לרצות את עונש הרדיוס שלנו מהר כי גם המשחק בגביע וגם במחזור הפתיחה נגד עירוני אשדוד אנחנו המארחים."

 

מהו גובה התקציב המתוכנן?
"מיליון ש"ח כמו מרבית הקבוצות בליגה. ביצענו החתמות טובות ואני מאמין שעשינו שימוש מושכל בתקציב הזה."

 

מה המטרות של הקבוצה?
" זו שנה ראשונה בליגה א' ושנה ראשונה היא שנה קשה, אך נשאף להגיע כמה שיותר גבוה. יש לי צוות נהדר עם אבי בוגלה העוזר, עדי טויטו, מאמן השוערים ויוסי קקון מאמן הכושר. כמו כן, יש בקרית מלאכי הנהלה מדהימה וראש עיר תומך ואני מאמין שנציג כדורגל חיובי ונשמח את הקהל הנדיר שאיתנו תמיד, גם בבית וגם בחוץ."

יואל סויסה , יוביל את מלאכי לצמרת? צילום: שלמה חיים

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהתקפה אתם מלאים אבל לא (ברק 14-08-2023, 20:59)
    כבשתם שער אחד לרפואה נגד כפר שלם
  2. רק נדמה לכם שאתם מספיק טובים (מכיר אתכם 14-08-2023, 21:17)
    אוטוטו הליגה והקהל שלכם ילחץ כל תיקו או הפסד מלחמת עולם ואז נראה כמה גיבור אתה וההנהלה!