יצחק אספה: "לא מאבד תקוה לחזור לצמרת הכדורגל הישראלי"

אחת ההחתמות הכי מעניינות העונה בליגה א' דרום מסביר מדוע החליט להצטרף לקבוצה של דוד רביבו, עדיין מאמין שהקריירה שלו יכולה לעשות סיבוב פרסה אבל לא שם את כל הז'יטונים שלו רק על כדורגל. הוא נחשב לאחת ההבטחות הגדולות של הכדורגל הישראלי, אך כמעט חמש שנים לאחר האירוע ששינה את חייו, יצחק אספה בראיון ראשון מאז שחתם בהפועל אדומים אשדוד, רק רוצה לחזור לשחק באופן רציף.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 16-08-2023
  • 08:19

יצחק אספה הוא ככל הנראה הדמות הכי מוכרת בליגה א' דרום העונה. החלטנו להניח בצד את עברו של אספה, זה שידוע לכולם ולדבר איתו בעיקר על כדורגל, על ההווה והעתיד. בינואר 2022 אספה השתחרר מהכלא והושאל לבני יהודה לחצי עונה בה שיחק 8 דקות בלבד. בקיץ שעבר חזר למועדון האם שלו, מ.ס אשדוד ורשם רק 115 דקות של כדורגל במדי הקבוצה של רן בן שמעון. המגן/קשר, שבנומבר יחגוג 25, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ודרכו לצמרת נראתה בטוחה. הדרך הזו נעצרה באותו לילה נוראי בספטמבר 2018.

 < <>יצחק, בשנה וחצי האחרונות שיחקת מעט מאוד. למה?
"כן, זה נכון. בתחילת העונה הקודמת נפצעתי והיה לי קרע בשריר האחורי ואחר כך כשהחלמתי היה מאוד קשה לחזור ולהשתלב בקבוצה שרצה מצוין וזה בסדר. אלו שיקולים של מאמן."

 

trong>מה הביא אותך לחתום הקיץ באדומים אשדוד ולרדת שתי ליגות?
"אכן לא שיחקתי המון זמן כדורגל באופן רציף ואני רוצה לחזור ולשחק 90 דקות כל משחק ולהתרגש מהאווירה. עכשיו זה הזמן עבורי להתפתח. אני מכיר את ההנהלה של אדומים וזו לא הייתה הפעם הראשונה שהם פנו אליי. הבנתי שהם בונים קבוצה חזקה עם מטרות, שהם רוצים לעלות ליגה. בנוסף,עדפתי, מסיבות אישיות, להישאר באשדוד, קרוב לאשתי וקרוב למשפחה."

 

אתה עוסק במשהו נוסף מחוץ לכדורגל?
"אני מאמן כושר ועובד עם בני נוער. הרבה שחקנים, גם בליגת העל, עוסקים בתחומים נוספים בין אם זה עבודה נוספת ובין אם זה בנדל"ן ובעסקים אחרים ואני רואה את זה כמגמה מבורכת של השנים האחרונות. שחקנים צריכים לדאוג ליום שאחרי."

 

היית שחקן הנבחרות הצעירות. אחרי כל מה שעברת אתה חושב שתוכל לחזור לרמות הגבוהות?
"אני מקווה להצליח. אני מתכנן לעבוד קשה ולא מאבד תקווה."

 

אספה, כישרון גדול. איציק שריקי, מדיה אדומים אשדוד;

הוסף תגובה
תגובות
  1. איציק שרקי (יעקוב 16-08-2023, 08:41)
    זבל גדול מדייה ‏זרקו אותך כמו כלב מס אשדוד מאמן חחחח
  2. חחחחח (אשדודי 16-08-2023, 09:11)
    ‏מאדומים בית״ר אשדוד אתה יכול להגיע למוסך של כנפו ‏מספיק מספיק
  3. אספה החצוף (אבי 16-08-2023, 13:53)
    השארת את הנערים האלה למות נסעת תחת השפעת אלכוהול ברחת .חתיכת נבלה .כמובן הכל לכאורה .שתכשל כל חייך
  4. השתן עלה לראש (רפי 16-08-2023, 18:41)
    זה מה שקורה שהשתן עולה לראש עושים שטויות וחושבים שזה מותר אין לך אופי בעוד שנה תלה את הנעלים