איך להגיע מוכן לאימונים בתור שחקן נבחן?

טל בובליל, מלווה שחקנים בפן המנטלי, עם שלושה טיפים משמעותיים לשחקן שהולך למבחנים בקבוצה חדשה. מה אתם צריכים לעשות - ואיזו הנחייה היא המשמעותית ביותר עבור שחקן שרוצה לחתום על חוזה חדש?

  • על ידי: טל בובליל
  • 06-08-2023
  • 11:48

ההתרגשות של תחילת עונה, שיא הקיץ - ואתה מתאמן ומכין את עצמך לתחילת האימונים. אתה עושה את הכל נכון במטרה להגיע מוכן לאימוני הקבוצה, לקבל הזדמנות ולהוכיח את עצמך עד לחתימת החוזה.

עם כל הלחץ של תחילת עונה, קבוצה חדשה ואימונים כשחקן נבחן, נעצור לרגע ונשאל - איך עושים את זה נכון? קיבצתי בשבילכם 3 המלצות שלמדתי לאורך השנים בליווי של מעל 150 שחקני נוער ובוגרים. ההמלצה השלישית היא החשובה ביותר.

 

המלצה ראשונה לכל שחקן נבחן היא להבין דבר בסיסי ביותר – להגיע לאימוני הקבוצה זה החלק הכי קל. זה לא חשוב איזה קבוצה, מי המאמן, ואיזה שחקנים כבר חתומים. מה שחשוב, זה לקיחת אחריות אישית על עצמך בלבד. להגיע מוכן עם הגישה הנכונה. תזכור, להגיע לאימוני הקבוצה זה החלק הכי קל!

 

המלצה שנייה לכל שחקן נבחן היא לא להתעסק ולא להתרגש משחקנים אחרים בקבוצה. להיות חברותיים, לדבר ולצחוק, לכבד ולהעריך – חובה! אבל, אם אתה שואף להתקדם, להוכיח עצמך ולהתקדם כשחקן כדורגל, אתה חייב להסתכל בעיניים של כולם ולהרגיש בנוח. הגישה פשוטה מאוד, כולם אותו הדבר ואין הבדל בינך לבינם.

 

המלצה שלישית לכל שחקן נבחן, והחשובה ביותר, היא לזכור שכדורגל זה ספורט. ספורט זה תחרות. בשביל לנצח בכל תחרות צריך להיות טוב יותר מזה שלידך. ככה בדיוק בכדורגל. ככה בדיוק בקבוצה חדשה. אתה צריך להגיע למתחם האימונים, לעלות על כר הדשא, מוכן מנטלית ופיזית, לדעת בדיוק מה אתה צריך לעשות בשביל להביא את היכולות שלך לידי ביטוי על המגרש בצורה הבולטת ביותר. תזכור, כולם חושבים שהם טובים לשחק, רובם טועים. התפקיד שלך – קח אחריות על עצמך ותוכיח שאתה טוב יותר!

 

תחילת עונה היא תקופה מרגשת עם עומס מנטלי רב, תזכרו להנות מכל פעולה על המגרש.

טל בובליל- מלווה שחקנים בפן המנטלי

הוסף תגובה
תגובות