"עוד שנתיים שלוש אשחק בשמחה.אח"כ אלוהים גדול".

אבי בן סימון בן ה-38, חתם העונה בנשר ועדיין מאמין שנשארו לו כמה שנים לשחק.על הדרך הוא מספר על הקריירה הארוכה שלו,נשר ועוד.

  • על ידי: יובל זיגדון
  • 26-08-2011
  • 00:02

למרות שאתה משחק לכול אורך הקריירה שלך בתור חלוץ, בשנה שעברה שיחקת גם בתור בלם.מה הסיבה לכך?
"בלם אני משחק לפי הצורך.זאת אומרת, כאשר יש בעיה אני משחק בתור בלם.למשל, במשחקים הקובעים של השנה שעברה שיחקתי בתור בלם (בנהריה).אבל, באופן כללי אני משחק חלוץ.עכשיו בנשר אני אשחק חלוץ בעיקרון.נכון לעכשיו אני חלוץ,נראה לאן זה יתפתח בהמשך.אני פשוט יעיל לקבוצה גם בתור בלם. אני יודע את שני התפקידים בצורה טובה ולכן לפעמים מעדיפים לשים אותי בתור בלם אם יש פצועים מורחקים וכדומה".
 

למה עזבת את נשר לפני כמעט שנתיים?
"שיחקתי בנשר לפני שנתיים.עזבתי בגלל שהיה מאמן שלא כל כך אהבתי..קראו לו פרדי צרפתי שהיה מאמן מתנשא מאוד שלא כיבד את השחקנים שלו.אני יכול להגיד בוודאות ש90 אחוז מהשחקנים בקבוצה לא אהבו אותו.רוב השחקנים נשארו בלית ברירה אחרי שהוא חתם בקבוצה".
 

אבי בן סימון. אחד החלוצים הגדולים שהיו לנו בשנים האחרונות.

 

מה המטרות של הקבוצה העונה?
"נשתדל לפתוח את העונה טוב מפני שהשנה יהיה קשה לעלות ליגה.אני חושב שמכל ארבעת המחוזות עולה רק קבוצה אחת.אתה יכול לסיים מקום ראשון ולא לעלות ליגה וזה דבר מטורף .אני משחק מגיל 19 בבוגרים וזו הפעם הראשונה שאני נתקל בדבר כזה.נשתדל להשיג תוצאות ממש טובות בשבעה שמונה משחקים הראשונים.אם נהיה בסוף הסיבוב הראשון במצב טוב,אולי ישקיעו עוד קצת,כדי שנוכל להתחרות על עלייה".
 

עוד כמה שנים אתה מתכנן לשחק?
"נכון לעכשיו אני מרגיש מצוין ומתאמן טוב.מבחינתי, עוד שנתיים שלוש אשחק בשמחה.אח"כ אלוהים גדול".
 

אתה תמשיך בכדורגל לאחר הפרישה?
"כן.יש לי תעודה של מאמן.למדתי שנה אחת ואני צריך ללמוד עוד שנה,כדי לקבל תעודה של מאמן בכיר".
 

אורן זילכה(בשחור) .אבי בן סימון  "אהבתי מאד לשחק לצידו של אורן זילכה".(צילום: לירן דורף)

 

איפה הכי נהנית לשחק לאורך הקריירה שלך?
"קשה להחליט אבל בגדול, היו לי שתי קבוצות ששם יותר נהניתי ויותר הצלחתי:טירת הכרמל ונחף.בכפר נחף ליד כרמיאל הייתה תמיכה אדירה של קהל.אתה מרגיש שאתה נמצא בטדי, אלפיים איש בכל משחק.זה כפר חולה כדורגל ומאוד נהניתי שם.בטירת הכרמל שיחקתי כמעט שבע שנים והצלחתי שם בצורה יפה מאד".
 

איזה שחקנים ומאמנים אהבת והכי נהנית להיות לאורך הקריירה שלך?
"אימן אותי יוסי צרפתי,שגם שיחקנו יחדיו.היום הוא מאמן את קבוצת נערים ב' של מכבי חיפה.הוא גם שחקן עבר במועדון כזכור.בנוסף אימנו אותי,יוסי סופר ורחמים סלע שאהבתי לשחק תחתם.בנוגע לשחקנים,אהבתי לשחק ליד גדעון שרביט ואורן זילכה".


 

הוסף תגובה
תגובות