דניאל גרץ: "עשינו עונה גדולה"

הוא היה השם הראשון שויקטור גניש צירף העונה כשהגיע למרמורק כדי "לתת הצהרה" וזה עבד בענק. הקשר הוותיק מסכם את העונה הקודמת ומשתף אותנו בשיקולים לגבי בחירת הקבוצה הבאה שלו. ספוילר: הבחור התחזק והתקרב לדת בשנים האחרונות.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 03-07-2023
  • 17:17

מעת לעת עולה הנושא של כדורגל בשבת וגורם לסערה שחולפת כעבור מספר ימים, אך הסטאטוס קוו נשמר: הליגות המקצועניות - ליגת העל והליגה הלאומית משוחקות באופן חלקי בשבת(או סמוך עליה) וכך גם הליגות לנוער וילדים ואילו הכדורגל הלא מקצועני, דהיינו ליגות א' ומטה משוחקות בימי שישי בשעות הבוקר המאוחרות בדרך כלל.


יש הרבה שיקולים לכאן ולכאן ולא נכנס לקונפליקט המורכב הזה, אך לא נותר אלא לתהות האם הכדורגל שלנו מאבד שחקנים ישראלים מוכשרים בגלל השבת?
שחקנים שמעדיפים את שמירת המסורת על פני האהבה לכדור.

 

מי שעשה את הבחירה הזו ,בשלב מאוחר יותר של הקריירה, הוא דניאל גרץ.
הקשר המוכשר משחק בשלושת העונות האחרונות בליגה א' דרום והוא ללא ספק מהשחקנים הבולטים בליגה. העונה הוא חתום על ההתאוששות הדרמטית של הפועל מרמורק בהובלתו של ויקטור גניש.

 

גניש סיפר לנו: "כשהצטרפתי לקבוצה ביקשתי מתמיר חופי שחקן אחד: את דניאל גרץ- שחקן שהקבוצה תתלכד סביבו. תמיר ביקש שנשחרר שחקנים על מנת שיתפנה התקציב עבור הצירוף של דניאל וישר הסכמתי. מדובר בשחקן שקט ומנהיג ומעל הכל מדובר בבנאדם."

 

דניאל, איך אתה מסכם את העונה שחלפה?
"ברמה האישית הייתה עונה מצוינת. פספסתי שני משחקים בלבד- מתוכם אחד על הרחקה בעקבות חמישה  צהובים. ביתר שיחקתי 90 דקות או קרוב לכך והייתי בורג מרכזי גם במודיעין וגם במרמורק לאחר מכן. ברמה הקבוצתית- כשויקטור גניש הגיע למרמורק הוא הציע לי להצטרף. הוא היה צריך להחליף שם כחצי קבוצה וכל הצוות המקצועי התחלף. על פניו, היה נראה שהקבוצה הולכת למקום לא טוב, אבל ויקטור עשה איתי פלייאוף בחולון שנה לפני כן וסמכתי עליו בעיניים עצומות. חתמתי שם ולבסוף עשינו עונה גדולה במרמורק, ניצחנו את כל הצמרת,שיחקנו כדורגל יפה, והחזרנו את החיוך לקהל הנדיר של הקבוצה. בסופו של דבר, היינו מרוחקים רק שלוש נקודות בסה"כ מהפלייאוף."

 

איפה תשחק בעונה הבאה?
"יש הרבה מאמנים שמכירים או אימנו אותי בליגה לאומית ככה שהתחלנו לדבר וכמו בכל שנה אני עונה למי מהם ששואל אותי שאם יבשילו התנאים מבחינה כספית ומבחינת שמירת שבת אני אלך על ההזדמנות וקח אותה בשתי ידיים ואם לא אז לא קרה כלום ואני אשאר בליגה א' במקום מסודר שירצה לעלות ליגה."

 

מהי עמדתך לגבי הרפורמה?
"לגבי החוקים החדשים אני חושב שההתאחדות פנתה לכיוון לא נכון וכבר אמרו גדולים ממני את הסיבות..."

 

איך אתה שומר על כושר בימים אלו?
"אני מתאמן כמעט בכל יום בפגרה. אני מכין את הגוף שלי על הצד הטוב ביותר כדי להגיע מוכן ובכושר גבוה על מנת לפתוח את העונה ברגל ימין."

צילום: יח"צ. דניאל גרץ- השבת לפני הכל

הוסף תגובה
תגובות
  1. חייב להישאר במרמורק (הוגה דעות 03-07-2023, 17:26)
    נבנית שם קבוצה עם פוטנציאל אדיר
  2. שחקן חכם (אוהדי אסולין 03-07-2023, 18:51)
    שפטתי אותו שחקן מדהים
  3. גרץ (גרץ 03-07-2023, 20:15)
    גבר של החיים ושחקן מעולה
  4. מגיב 1 מתחזה! (הוגה דעות 03-07-2023, 22:44)
  5. למגיב 4 (הוגה דעות 05-07-2023, 00:30)
    אתה המתחזה,אני ההוגה דעות המקורי