"מבטיח לתת את הלב והנשמה בכל קבוצה שאשחק בה"

באסל טאהא, בלמה של שמשון כפר קאסם סיים עונה מוצלחת בפו האישי, עם 6 שערי ליגה. כעת הוא עם הפנים אל עבר האתגר הבא וכבר מסמן מטרות לקראת העונה הבאה

  • על ידי: גסאן אבן ריא
  • 30-06-2023
  • 08:04

באסל טאהא, בלמה של שמשון כפר קאסם, רשם השנה נתון שהרבה חלוצים לא הצליחו להשיג, עם 6 שערי ליגה - ועשה זאת עם הרבה כוח, רצון, מוטיבציה וכמובן נתן את הלב והנשמה. קבוצתו של השחקן הצליחה להישאר בליגה במרחק 3 נק' מיריבותייה, ולבבאסל היה חלק גדול בהשגת המטרה. כעת, הוא התפנה לסכם את העונה בראיון לאתר גולר.

באסל, בתפקיד בלם, 6 שערי ליגה. עונה טובה שלך.

 

"העונה הייתה מאד מאתגרת, אם זה באופן קבוצתי או באופן אישי, מבחינה אישית ומקצועית חוותי עונה מוצלחת ואני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה להישאר בליגה אם זה ב-6 השערים שהבקעתי או במשחק ההגנה שלי, ואם זה באישיות שלי על המגרש וגם בחדר ההלבשה".

 

היית בלם בליגת העל וכיום בליגה א', איפה היה לך קשה יותר?
"נכון, הייתי תקופה קצרה בליגת העל, למרות שאין הופעות בולטות בה חוץ ממשחקי הגביע, אבל יכול להגיד לך שיש חלוצים בליגה א' שקשה לשמור אותם יותר מחלוצים בליגות בכירות יותר. ויש שחקנים וכישרונות בליגה הזו שמקומם בליגות יותר גבוהות, ולהיפךיש חלוצים מליגת העל שיהיה להם מאוד קשה להתאקלם בליגה א'".

 

"שיטת המשחק, הבנת המשחק, המגרשים, התנאים, והאווירה בליגה א' ממש שונה, מי שלא חווה את זה לא יבין למה אני מתכוון. לכן, אתה צריך להתמודד עם כל הקשיים שיש ולשים את הכול בצד ולתת את המקסימום של המקסימום ולהתרכז אך ורק בכדורגל נטו כדי להיות שחקן מוביל בליגה הזו", אומר הבלם.

 

בלם ברמה שלך, עם נתון מרשים, לא מאותת לקבוצות אחרות שאתה נמצא כאן?
"מי שמכיר אותי יודע כמה השאיפות שלי גדולות, לפעמים דברים לא מסתדרים כפי שאנחנו מתכננים. אבל החזקה והחוכמה זה להמשיך ולהשתפר ולעבוד קשה ובשקט עד שזה יסתדר, אני יודע טוב מה ביכולות שלי והנתונים הטובים שיש לי. ובטוח שהמקום שלי בליגות יותר גבוהות. לדעתי כל עונה אני מוכיח את זה אבל והעונה הוכחתי בגדול ומקווה שבזמן הקרוב אהיה שם".

 

איפה נראה את באסל טאהא בעונה הבאה?
"אין לי תשובה עד עכשיו, אבל אני יכול להגיד ולהבטיח לך שבכל קבוצה ובכל ליגה שאני אהיה בה תמיד אתן את הלב והנשמה ואת המקסימום שלי בשביל הצלחת הקבוצה והצלחתי, כך התרגלתי וחונכתי וכך אני אהיה תמיד. נשאיר את זה לתקופה הקרובה והימים יגידו".

באסל טאהא, מסכם עונה מצויינת בכפר קאסם. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. באסל (נתן שפירא 03-07-2023, 23:04)
    ראוי לשחק בליגת העל