"פתחתי את העונה טוב במרמורק, מאוכזב שלא השארתי את בית״ר ת״א בליגה"

כך אמר ענר שכטר, חלוצה של ביתר תל אביב. שפתח את העונה במרמורק וסיים בירידת ליגה כואבת עם בית״ר. על החוקים החדשים: ״טוב שיש חוקים וסדר - וחייבים פיקוח בליגה א, אבל הגבלת התקציב יפגע ברמה ויוריד את האיכות והרמה של הליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-06-2023
  • 16:02

ענר שכטר נחשב לחלוץ מהטובים בליגה א, הוא פתח את העונה במרמורק ופתח היטב, אך בהמשך החלו בעיות כלכליות והוא עזב לביתר תל אביב שבסוף העונה ירדה לליגה ב. 

 

ענר מסכם את העונה ואומר: ״התחלתי את העונה טוב במרמורק, הייתי משמעותי, הבקעתי כמה שערים, בישלתי ועזרתי לקבוצה מעבר לשערים בהרבה אספקטים, היינו קבוצה מאוד חזקה, מגובשת ומחוברת עם דוד מרטן ואני מאמין שאם היינו ממשיכים ומסיימים ביחד העונה היא הייתה מסתיימת בצורה טובה יותר. אבל לצערנו היו בעיות כלכליות של הקבוצה והיינו צריכים לעזוב, הרבה שחקנים בכירים וגם דוד שבגללו רוב השחקנים הגיעו לקבוצה. שמחתי לראות שמרמורק סיימו את העונה בצורה טובה, היו שם המון שחקנים מוכשרים שעוד ישמעו עליהם״.

 

״בינואר היו לי כמה הצעות והחלטתי ללכת בסוף לביתר שהיו במקום האחרון, בניסיון לעזור. לצערי דברים לא הסתדרו גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית, הקבוצה עברה 3 חילופי מאמנים, המון שחקנים צעירים, היו לנו המון הזדמנויות לאסוף נק במקומות שהיינו חייבים ולא עשינו את זה. אני לא בורח לוקח אחריות. לצערי לא הצלחתי לעזור לקבוצה להישאר בליגה ואני מאוד מאוכזב מכך״.

 

לקראת העונה הבאה הוא אומר: ״בעונה הבאה אני רוצה לחתום במועדון מסודר. לאחר העונה האחרונה שעברתי אני מבין כמה זה חשוב לשקט הנפשי וגם ליכולת על הדשא. מקום שירצה אותי ויתן לי את הבמה ומעבר לזה שיהיו לו שאיפות ומטרות״.

 

לגבי החוקים החדשים שצפויים להתקבל הוא אומר: ״אני חושב שטוב שיש חוקים וסדר ושצריך להיות פיקוח כי המון קבוצות בליגה א׳ חושבות שלשלם לשחקן ב-10 לחודש זה בגדר המלצה. פחות מתחבר לעניין ההגבלות, קבוצה שרוצה להשקיע ולעלות ליגה, מגיע לה את האפשרות הזאת. אני חושב שדבר כזה יכול לפגוע ולהוריד את האיכות והרמה של הליגה״.

 

על הפגרה הוא אומר: ״הפגרה נגמרה, התחלנו לעבוד כבר לקראת העונה הבאה. אני עושה הכנה עם מאמן אישי וגם עובד כמובן לבד, מתכונן הכי טוב שאפשר כדי לעשות עונה הכי טובה שיש גם מבחינה אישית וגם קבוצתית״.

ענר שכטר, חלוץ מצויין שעונה הבאה יוכיח את יכולתיו. צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך תעבוד בביטוח לאומי תקבל ב10 (אופיר רגב 23-06-2023, 16:15)
    שחקן ברמה של ליגה ז רוצה כסף ב10 לחודש חחחחחחח
  2. טעות שלך (מרמורקייי 23-06-2023, 16:57)
    נשארו שחקנים שנתנו את הנשמה את הבכירים לא היו צריכים במרמורק רק כסף עניין אותכם המאמן והשחקנים הצעירים השאירו את מרמורק