ממן: ״לא חתמתי בביתר ת"א, יש כמה הצעות"

כך אמר המאמן המצוין דורון ממן לאור שאלתנו על הפרסומים השונים והקצת משונים שחתם כביכול בבית״ר ת״א היורדת הטרייה לליגה ב. לשאלתנו למה פירסמו אחרת הוא טוען: ״אין לי מושג, צריך לשאול את מי שפרסם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-06-2023
  • 20:30

דורון ממן סיים עונה נהדרת בעירוני כסייפה כשהצליח כנגד כל הסיכויים להשאיר את הקבוצה תוך כדי מסע ניצחונות מרשים שכלל ניצחונות על רוב קבוצות הצמרת. המאמן הוותיק נחשב למאמן מהטובים בליגה א ועדיין ממתין לאתגר הבא בליגה א.

 

היום, באופן די מפתיע פורסם שדורון ממן חתם בביתר ת"א, היורדת הטרייה לליגה ב. דורון ממן הכחיש את הידיעה ואמר: ״לא חתמתי ולא מוניתי למאמן ביתר ת"א, מפתיע אותי שפירסמו ללא בדיקה. זה נכון שישבתי עם הנהלת בית"ר ת"א אבל שום דבר לא סגור ובטח לא חתום. אני טס לשבוע לחו"ל לאחר מכן נחליט על העתיד".

 

על שאלתנו אם לא מונה למאמן ביתר ת"א אז למה פירסמו הוא ענה: ״אין לי מושג, צריך לשאול את מי שפירסם. אני עדיין בשיחות עם מספר קבוצות מליגה א ויש לי בעיה לאמן בליגה א כי הקבוצות מתאמנות בבוקר רובן ולי יש בעיה עם העבודה השניה שלי ולכן אני בודק אופציות ובקרוב מקווה שיהיה משהו רשמי להודיע כי אני טס לחול ועד שבוע הבא הכל יכול להיות".

דורון ממן, מאמן מהטובים בליגה א, קצת יפתיע אם יחתום בליגה ב. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלי מושג באימון. אחד החלשים (אודי 23-06-2023, 07:39)
  2. זכיתם (אדום 24-06-2023, 10:56)
    המאמן הכי טוב בדרום איך ממן לא מאמן למעלה זה לא מובן לי יותר טוב מברדה
  3. אחלה ממן (כסיפה 24-06-2023, 10:57)
    מאמן הכי טוב אם לא ממן היינו יורדים ליגה מזמן עדנן הנוכל השנה תרד ליגה בלי ממן יחמר