"עונה לא פשוטה באשדוד, אבל אני שמח שהשארנו את הקבוצה בליגה"

כך אמר יובל שחורי. בלמה המצויין של עירוני אשדוד, על העונה האחרונה. לגבי העונה הבאה: ״מקווה לעשות קפיצת מדרגה ולשחק בליגה גבוהה יותר". החוקים החדשים:"יעשו רק טוב לליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-06-2023
  • 10:44

עירוני אשדוד נשארה בסיום העונה שעברה בליגה במחזורים האחרונים ואחד השחקנים הבולטים בקבוצה היה הבלם יובל שחורי, שכעת התפנה לסכם את העונה: ״הייתה עונה לא פשוטה, עם הרבה עליות וירידות, שהתחילה בשמשון תל אביב ובהמשך העונה הרגשתי שאני צריך שינוי אתגר חדש אז עברתי לאשדוד, שהייתה שם קבוצה חזקה - אבל לצערינו לא הלך כמו שרצינו ונקלענו למאבקי תחתית, מה שלא מאפיין את המקום ולשמחתינו הצלחנו במשימה והשארנו את הקבוצה בליגה״.

 

לגבי העונה הבאה אומר הבלם: ״המטרה לעונה הבאה היא לעשות את הקפיצת מדרגה אחרי כמה שנים בליגה א, אני מרגיש מוכן עם מספיק ניסיון ובשל לעלות ולשחק בליגה גבוהה יותר. מקווה שאמצא מקום שיידע לתת לי, בתור שחקן צעיר ורעב, להראות מי אני״.

 

על החוקים החדשים וההגבלות: ״אני חושב שהחוקים החדשים יעשו טוב לליגה ויתנו מעטפת יותר מקצועית וימשכו הרבה שחקנים להגיע ולהתפתח ולצבור ניסיון לפני שהם קופצים לליגה גבוהה יותר."

 

בימי הפגרה יובל מספר: ״בפגרה אני עובד מאוד קשה, מחזק את מה שטוב ומשפר את מה שפחות. יש לי מאמן אישי לכל תחום בין אם זה בפיזי ובין אם המנטלי - ואני עובד הכי קשה שאפשר כדי להגיע הכי מוכן שאני יכול לעונה״.

יובל שחורי, עונה מצויינת באשדוד,של הבלם. צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחד (אחד 28-06-2023, 13:53)
    מכיר אותו באופן אישי ילד טוב סהכ אבל לא חושב שהוא יכול להגיע לליגה לאומית על
  2. רפורמה (שחקן 28-06-2023, 17:47)
    שחקן סמרטוט שמוכן להרוויח 5 ויזלזלו בו ליגה גבווה אתה לא תהיה אתם חיים בסרט כל השחקני ליגה א