רוי ברנס: "אני בהתלבטות גדולה מה לעשות בעונה הבאה"

לחזור או לא לחזור-זו השאלה שואל עצמו השוער הצעיר שיצא העונה, לראשונה בחייו, ממתחם חודרוב. ברנס חתום על עונה מוצלחת בשמשון תל אביב שסיימה במקום השמיני- שלושה מקומות מעל המקום בו סיימה בעונת 21/22.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 05-06-2023
  • 08:20

אנחנו מסתכלים על כדורגלני ליגת העל ומתפעלים מהמשכורות השמנות, הפרסום והתהילה, אך אנחנו שוכחים שלמעט מקרים חריגים, מכל קבוצת נוער עולים שניים- שלושה שחקנים בלבד לקבוצת הבוגרים. כל היתר נאבקים כדי לשרוד, נעלמים במהרה או באיטיות. מי שמסרב להשלים עם רוע הגזרה ומנסה לעשות הדרך הקשה לצמרת הוא רוי ברנס, שוערה בן ה-21 של הפועל תל-אביב. אחרי שאשתקד שימש כשוער השלישי של האדומים ולא ראה דשא במשך עונה שלמה, הוא חצה את הכביש לשמשון הצנועה מליגה א'. זו הייתה עונת השתפשפות בכדורגל הבוגרים לברנס.

 

עונה שהוכתרה כהצלחה כאשר שמשון הצליחה לתקוע יתד בליגה ונמנעה ממאבקי הירידה. בדיעבד, הוא  על כך שלא יצא להשאלה קודם לכן.

בזמן ששחקנים אחרים נופשים בחו"ל ברנס, חייל משוחרר, עושה שני אימונים ביום: פילאטיס לשפר את הגמישות ואימון כח. הוא עובד עם בן פלד, מאמן כושר אישי ומגדיר עצמו כפריק של עבודה קשה. ברנס בטוח שיצליח להגשים את החלום ללבוש את אפודת השוער הראשון של המועדון האדום.

 

זו העונה הראשונה שלך בליגה א'. איך הייתה ההרגשה?
לא זה בלבד אלא שזו למעשה העונה הראשונה שלי מחוץ להפועל תל אביב ועונה ראשונה בה אני משחק כשוער ראשון בקבוצת בוגרים.
לא אשקר לך - המעבר ממועדון גדול כמו הפועל תל-אביב הוא מעבר קשה אבל קיבלו אותי בשמשון על הצד הטוב ביותר. מההתחלה נתנו לי יד חופשית להוביל את הקבוצה ולהיות מנהיג במגרש. נכון, במגרשים יש דשא סינטטי והאימונים הם לא אותם אימונים אבל שמתי לי למטרה לצבור דקות משחק העונה ועשיתי את זה. הייתה לי עונה מצוינת. התבגרתי המון בשנה הזו.


מי שעזר לי הרבה הוא דור דוידי, מאמן השוערים של שמשון. מעבר לעובדה שדור מאמן מצויין הוא גם אישיות. הוא תמך בי ועזר לי לצלוח את ההתחלה הקשה. הוא ממש תיפקד כמנטור עבורי העונה."

 

איך אתה מסכם את העונה שלכם בשמשון תל אביב?
"העונה התחילה קשה מאוד. התחלפו לא מעט שחקנים וגם היה שינוי בעמדת המאמן כשחיים סירוטקין הגיע ולקח לנו זמן להתגבש כקבוצה אבל אז התגבשנו והחצי השני שלנו של העונה היה מדהים. המטרה של הקבוצה היה לשחק קצת יותר טוב מהעונה הקודמת ולא להיגרר למאבקי התחתית ועמדנו במשימה. בשלב מסויים אפילו היינו קרובים לפלייאוף."

 

מה התוכניות לעונה הבאה?
"הייתי מושאל העונה וכמובן שאני רוצה לחזור להפועל תל אביב. הפועל הוא מועדון שגדלתי בו מגיל 8 ושיחקתי בו עד העונה הקודמת. החלום שלי מאז שאני זוכר את עצמי זה לעלות לבוגרים של הפועל תל-אביב ולשחק במדיה בליגת העל. שוער, בניגוד לשחקן שדה, צריך לחכות לא מעט זמן להזדמנות שלו ואז לקחת אותה. מנגד, יש לי הצעות גם מליגה א' וגם מהליגה הלאומית  ואני בהתלבטות גדולה מה לעשות בעונה הבאה. גם בהפועל עדיין אין מאמן וכל ההנהלה התחלפה כך שלדעתי הם עדיין לא קיבלו החלטה לגביי לעונה הבאה."

רוי ברנס, שוער צעיר ומוכשר שמתפתח להיות הדבר הבא בכדורגל בארץ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לשחק וכמה שיותר! (הוגה דעות 05-06-2023, 10:59)
    גם בליגה הלאומית או א,העיקר לא להעלות חלודה על הספסל
  2. תשאר (י 05-06-2023, 13:11)
    תשאר רק בשמשון שם תצליח ותתקדם הלאה רק שם שום קבוצה אחרת שלא תעשה טעות
  3. לשחק הכי חשוב (משה 06-06-2023, 05:50)
    אין לך סיכוי לשחק בהפועל זה ברור גם לא בליגה לאומית אז עדיף ליגה א לשחק מאשר לחמם תספסל