יאיר שפונגין חוגג "דאבל" פרטי שלו אבל עדיין לא יודע איפה ישחק בעונה הקרובה.

אחרי שזכה באליפות ליגה א' דרום, אחד הקשרים הטובים בליגה מתפנה לסכם את העונה ועל הדרך הוא קוטף עוד תואר. לקראת העונה הבאה הוא אומר: "ברור שאני רוצה להתקדם ולשחק בליגה הלאומית". ראיון מעניין עם אחד ממצטייני העונה האחרונה בליגה בכלל ובמכבי הרצליה בפרט..

  • על ידי: עמית גרנט
  • 29-05-2023
  • 18:08

מכבי הרצליה זכתה באליפות ליגה א' דרום. אחד הגורמים המרכזיים בחזרתה של הקבוצה של אריאל שיימן אל הליגה הלאומית לאחר חמש שנים הוא יאיר שפונגין שרשם מספרים כפולים גם בשערים וגם בבישולים. שפונגין מעיד כי התפקיד שהוא הכי מתחבר אליו הוא הקשר שמשחק את ה50-50, כזה שבונה ומתחיל את ההתקפות. יחד עם זאת הוא גם שיחק העונה כמספר עשר וגם כחלוץ במידה וזה מה שהמאמן ביקש ממנו. לקשר זו הייתה העונה החמישית בליגה א' ואחרי שפספס אשתקד את העלייה עם כפר שלם (הפסידה במשחק הפלייאוף נגד הפועל ראשון לציון), העונה הוא הצליח לשבור את תקרת הזכוכית.

 

אין ספק שמדובר בשחקן מסוג אחר והוא על סף זכייה ב"דאבל" כשבימים אלו הוא מסיים את התואר הראשון בלימודי כלכלה באוניברסיטה הפתוחה כי "צריך להתכונן ליום שאחרי הכדורגל".

 

יאיר, האמנתם בתחילת העונה שהעונה הזו תהיה העונה בה מכבי הרצליה תשוב ללאומית?
"כן, תמיד האמנו. הגיעו שחקנים מצוינים שהם בטופ של ליגה א' וצוות אימון ברמה מאוד גבוהה והכל התחבר לנו. זו הייתה עונה מדהימה."

 

והעונה שלך מבחינה אישית גם הייתה מצוינת
"כן, זו ללא ספק הייתה עונת השיא שלי עם 11 כיבושים ו-12 בישולים, רובם מעמדת הקישור. הייתי בורג מרכזי בקבוצה, בנו עליי ואני שמח שעמדתי בציפיות והצלחתי לעזור לקבוצה לעלות ליגה."

 

ומה קורה איתך בעונה הבאה?
"האמת שאני כרגע עדיין לא יודע. זה עוד קצת מוקדם. החוזה שלי בהרצליה היה לעונה אחת והוא הסתיים."

 

מה השאיפות? איפה תרצה לשחק בעונה הבאה?
"ברור שאני רוצה להתקדם ולשחק בליגה הלאומית. אני בן 27, אני עדיין לא כזה מבוגר ואני עדיין יכול לעשות את קפיצת המדרגה בקריירה."

יאיר שפונגין, אחד מכוכבי העונה בהרצליה. האם ישחק בלאומית בעונה הבאה? צילום: אלכסנדר בוך

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהבים אותך יאיר (תודה רבה על עונה גדולה 29-05-2023, 20:01)
    נתת עונה גדולה, כל הכבוד מחכים לך בלאומית !!!
  2. יאיר שפונגין (יידר 30-05-2023, 09:55)
    אחלה שחקן ותודה על התרומה הגדולה שלך העונה. אבל לצערי מדובר בשחקן שלא מתאים לרמה של ליגה לאומית. נעלם להרבה דקות, לא יציב וגם נוטה לעצבים - כמו האדום שחטף נגד דימונה בגלל שזרק בקבוק מים אחרי שהוחלף. בהצלחה בהמשך!
  3. יאיר ברצלונה מחכה לך קדימה אל תחשוב יותר מדי (אוהד ברצלונה 30-05-2023, 18:37)
    נו סגרת בברצלונה
  4. תודה על עונה גדולה (בטח שמתאים ללאומית יאיר שפונגין 30-05-2023, 20:51)
    כל פעם שהכדור היה אצל יאיר קורה משהו טוב. יאיר ועידו היו הכי טובים במכבי הרצליה השנה ובטח ששניהם מתאימים ללאומית . מי שישמע לאומית זה ליגת אלופות, יאללה יאיר מחכים לך בלאומית נשמה , עזוב את רעשי הרקע אתה גדול !!!!
  5. למגיב 4 (יידר 31-05-2023, 10:58)
    נשמה אל תסתנוור מהיכולת בליגה א', ליגה לאומית זו אופרה אחרת. אם רוצים לתת עונה טובה ולהגיע לפלייאוף עליון, צריך לכוון לשחקני לאומית ואפילו ליגת על שמוכנים לבוא. יאיר שפונגין לא מתאים לצערי באופי וביכולת.
  6. Here we go! (Fabrizio Romano 31-05-2023, 18:16)
    Perfect player for league B. Amazing ball control, vision, heading and passes. Good luck!
  7. יאיר אחד הכשרונות הגדולים במדינה גם אם משחק בא' (רותם 31-05-2023, 22:15)
    השנה הייתה קפיצת מדרגה משמעותית ולא רואה סיבה שאחרי עונה מרשימה גם בלאומית נראה אותו גם בליגת העל