הראל בן אבי: "אני לא מתכוון להמשיך בליגה א' "

עובד קשה כבר מעכשיו, למעט בשבת, מחליף סוכן ומכוון גבוה. קשרה המוכשר של הפועל מרמורק בעונה החולפת בדרך חזרה לליגות הבכירות וגם מצהיר על כך בריש גלי.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 13-05-2023
  • 19:01

בן אבי,בן 22,קשר ורסטילי שיודע לשחק גם כמספר 10, גם את ה 50-50 במרכז המגרש וגם בכנף ימין הוא אחד ממצטייני העונה בליגה א' דרום עם הפועל מרמורק כשכבש 13 שערים מעמדת הקשר.בן אבי גדל בהפועל ראשון לציון ובגיל נוער עבר לבני יהודה אחרי תקופה  בסקציה נס ציונההוא שמאלי ברגל, מצרך נדיר בכדורגל שלנו.ברזומה שלו הופעה אחת בליגת העל עם הקבוצה משכונת התקווה.בשנתיים וחצי האחרונות הוא עובר תהליך של התחברות לדת- הולך לשיעור תורה מדי שבוע, מתפלל בבית כנסת וכמובן שומר שבת.אחרי תקופה עם ברק בדש כסוכן שלו הראל החליט על פרידה והוא כעת תר אחרי סוכן חדש.

 

חגיגה גדול של אוהדי מרמורק..צילום: דוברות מרמורק

 

הראל מה מעשיך בתקופת הזו לאחר סיום העונה?
"התחלנו לעבוד.התחלתי אימונים אישיים עם יוסי בילו והחל מהשבוע הבא אני מתחיל להתאמן גם עם מאמן כושר על כח. הכי קשה להתאמן בקיץ אבל זה הזמן לעבוד קשה ולהגיע מוכנים לעונה הבאה."

 

גדלת בקבוצות בכירות יותר. מה בעצם הביא אותך לשחק בליגה א'?
"הושאלתי פעמיים למרמורק.גם את העונה הזו התחלתי בבני יהודה והייתי איתם עד המחזור הרביעי. המאמן, אורי גוטמן, משך אותי ולא נתן לי תשובה אם הוא בונה עליי הוא לא, כך שנקלעתי למצב שלמעשה חלון ההעברות בליגה הלאומית נסגר והייתי צריך לקבל החלטה האם אני נשאר בקבוצה או יורד לליגה א'.זו הייתה תקופה לא קלה עבורי של חודשיים לא פשוטים בתחילת העונה.קיבלתי החלטה לעזוב וברוך השם הכל הסתדר לטובה."

 

ספר על העונה המשוגעת שעברתם במרמורק. איך הרגשת בקבוצה?
"אני, כאמור, הצטרפתי לאחר שהתחילה העונה לקבוצה של דוד מרטן אותו הכרתי מהעונה הקודמת והכל התחיל רגיל עם קבוצה מסודרת, עם מאמן כושר, עוזר ואנליסט. בשלב מסוים ולהפתעת כולם פתאום לא הגיעו שתי משכורות במשך חודשיים והאווירה הייתה לא טובה, שחקנים רצו לעזוב, החרימו חלק מהאימונים ואז מרטן עזב דווקא אחרי נצחון על יבנה.אחריו עזבו עוד 7-8 שחקני הרכב בשלב ראשון ובעקבותיהם עוד 3-4 שחקנים בשבועות שאחרי.
אני גם רציתי לעזוב. נפגשתי עם תמיר חופי ובעלים נוספים ולאחר מכן החלטתי להישאר.בסיכומו של דבר, יותר מחצי סגל התחלף.התחלנו ממש מאפס באמצע העונה.היינו קבוצה חדשה לגמרי."

 

 

ואיך זה עבד?
"ויקטור (גניש- המאמן) הגיע והגיעו שחקנים חדשים, שהיו לא פחות טובים, התחברנו והעונה הייתה מוצלחת, על אף שלא העפלנו לפלייאוף ויחסית למצב בו היינו ולכל מה שעברנו."

 

מה הביא לשינוי תחת ויקטור גניש?
"אחרי שנה וחצי עם דוד מרטן, היינו צריכים להתרגל לויקטור. בהתחלה היינו קצת בהלם. גניש איש אחר לגמרי.הוא מאמן ששחקנים משחקים בשבילו. אין הרבה מאמנים כמוהו. מאוד התחברתי אליו. כשצריך לחבק הוא מחבק וכשצריך לשים את הגבולות הוא גם יודע לעשות את זה. גם בי באופן אישי הוא תמיד תמך, עודד והאמין לאורך כל הדרך. גם אחרי משחקים פחות טובים הוא ידע לתת לי את הביטחון שאני בין השחקנים המובילים שלו."

 

מה השאיפה לעונה הבאה?
"אם יהיה צ'אנס להגיע לליגת העל אז ברור שאקח אותו אבל במידה ולא- אז כמובן שהשאיפה היא לשחק בליגה הלאומית. אני לא מתכוון להמשיך בליגה א'.
אני רוצה להתקדם, זה הזמן עבורי להתקדם!"

הראל בן אבי, עשה עונה גדולה במרמורק. צילום: דוברות מרמורק

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברק בדש סוכן חלש שלא מקדם (עופר 13-05-2023, 19:32)
    ברק בדש היה שחקן טוב... סוכן גרוע שלא מקדם שחקנים. מה שאומר שלא כל שחקן עבר טוב... יודע להשתמש בשכל ולהיות אסטרטג ולקדם שקנים כסוכן. בדש.... תפרוש ותזכר כשחקן טוב ולא תפגע השימך כסוכן כושל
  2. רחובות (דדי 16-05-2023, 10:55)
    תושבי רחובות ואוהבי הספורט תבחרו במתן דיל דחוף תצילו את הספורט בעיר שלנו