מהדי וואקד התפטר מאימון אחי עכו

המאמן שם את המפתחות לאחר שרשם רצף של הפסדים. לדבריו, הסיבות מקצועיות נטו ויש בעכו עם מי לעבוד. וואקד: "רציתי פלייאוף בכל הכוח משהו שכנראה לא היה רצוי".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 07-03-2023
  • 12:08

חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה ב' צפון א', מהדי וואקד התפטר מאימון אחי עכו.

 

מהדי, מה גרם לך להגיע להחלטה ? האם עם הסגל הקיים יכלתם להגיע רחוק יותר ?

 

"הסיבות מקצעיות נטו. אני אוהב את המקום, את האנשים ואם רציתי להמשיך שם גם עוד שנתיים הייתי ממשיך. אנשים טובים ומקום מסודר, אבל יש דברים שאני לא יכול להתפשר עליהם מבחינה מקצועית. אני לא רוצה לפרט יותר מדי, אבל אני רציתי פלייאוף בכל הכוח משהו שכנראה לא היה רצוי, אז העדפתי לעזוב שהקבוצה עדיין תלויה בעצמה. עם הסגל הזה אפשר לעשות יותר בחודש האחרון היה המון פציעות, מה שפגע קשות בקבוצה ובכל זאת אנחנו רק 3 נקודות מפלייאוף"


אתה מרגיש שאיבדת את החדר הלבשה ?

 

"לא בכלל לא. חדר הלבשה זה החוזק שלנו, את השחקנים האלה אני בחרתי אחד אחד. כל שחקן שלא רציתי הוא לא נמצא בקבוצה, היה לי גיבוי מלא מההנהלה בקטע הזה. אני והשחקנים חברים מאוד קרובים ומדברים באופן שותף וזה סוד ההצלחה".

 

באיזה קבוצה נראה אותך ?

 

"כבר קבלתי 2 הצעות מליגה ב' באיזור שלנו אני לא ממהר ולא רוצה לקבל החלטה בשליפה אם אני אמצא שההצעה שאקבל תואמת את המצעיות ושקיפת העולם שלי ויש לאן להתקדם מבחינה מקצועית אז אני אקבל אותה אבל לקבל קבוצה רק בגלל שאני רוצה לאמן זה לא בא בחשבון. בסוף מילה טובה לאנשים בעכו על כל השנה ועל הסדר שחקנים לא היו צרכים לשאול על כלום, משכורות בזמן הכל היה זמין אבל זה כדורגל מאחל להם בהצלחה".

שחקני אחי עכו, צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן העונה (שחקן 07-03-2023, 12:26)
    מאמן העונה בליגה ב עונה מצויינת