סיכום מחזור 24: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' פינקה אותנו בעוד מחזור נהדר. צפת חוזרים לחיים עם ניצחון ענק על עראבה, שפרעם מנצחים בנהריה וכרמיאל לא התקשו בבני כאבול. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-02-2023
  • 08:53

הפועל עירוני צפת – הפועל עירוני עראבה 1-6

שחקני צפת חוזרים לחיים ובגדול, על חשבון האורחים מעראבה. בדקה השישית שחקניו של משה ריי החלו להמטיר שערים, בעיקר מרגלו של בן שמואלי שכובש שלושער. בשורות האורחים, מחמוד עלי הבקיע את השער המצמק בדקה ה- 80, אך זה היה בשביל הכבוד בלבד.

 

בית"ר נהריה – מ.כ. שפרעם 3-2

לאחר משחק הפכפך, שחקניו של חוסיין עליאן לוקחים לנהריה שלוש נקודות יקרות. בכל פעם שנהריה עלו ליתרון, שחקני שפרעם ידעו לחזור למשחק עם שער משלהם, אך לאחר השער השני של מוחמד זידאן בדקה ה- 85, שחקניו של אייל הלטמן לא הצליחו לחזור.

אור מלכה - הבקיע, אך זה לא הספיק בשביל לקחת נקודות (צילום: מיכה פישנזון)

 

הפועל בני בענה – מ.ס. קריית ים 3-0

שחקניו של אורן פלאש הגיעו למגרש הכדורגל בבענה ולא התקשו לקחת ממנו שלוש נקודות. הרן אלגרישי הבקיע את השער הראשון כבר לאחר רבע שעה של כדורגל, נבו מזרחי את השני ואילן רנקביץ את השלישי בתוספת הזמן לאחר תום תשעים הדקות. שחקניו של רושדי סובח מבענה עשו הכל בשביל להתמודד מול מוליכת הטבלה, אך הבדלי הרמות באו לידי ביטוי.

 

עירוני בני כאבול – הפועל עירוני כרמיאל 2-0

שחקני כרמיאל לוקחים שלוש נקודות חשובות וממשיכים הלאה. לאחר מחצית נטולת שערים, אליהו דרעי פותח את הסכר עם שער ראשון בדקה ה- 50. טארק כיואן הבקיע את השער השני סמוך לשריקת הסיום וסגר את הבסטה. בכאבול, זה היה ההפסד התשיעי העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא.

אליהו דרעי (משמאל) - ממשיך לכבוש (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

אחי עכו – אחווה כפר מנדא 2-2

 

מכבי בני ג'דידה מכר – מ.ס. רובי שפירא 0-2

שחקני צפת - חוזרים לחיים (צילום: יגאל שיש)

הוסף תגובה
תגובות