סיכום מחזור 18: ליגה ב' צפון ב'

בסופ"ש סופר חורפי, ליגה ב' צפון קיימה את מחזור 18 עם משחקים לא פחות מנהדרים. בני באקה הוכיחו לבית"ר חיפה שהם יילחמו על ההישארות בליגה עד הסוף, מוסמוס מנצחים את פרדס חנה כרכור בגדול וגלבוע מפסידים בבית לבני פרדיס. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 15-01-2023
  • 09:09

הפועל סנדרלה גלבוע – הפועל בני פרדיס 3-1

שחקני בני פרדיס רושמים ניצחון חוץ יפה בגלבוע. האורחים פתחו את המשחק בסערה ולאחר 10 דקות של כדורגל עולים ליתרון משער של איאד אל אעסם. המארחים השוו לאחר 25 דקות משחק, אך תוספת של שני שערים מהקבוצה האורחת סגר את הפינה. שחקני גלבוע רשמו ניצחון יפה בשבוע שעבר וקיוו להמשיך במומנטום, אך זה לא צלח.

 

שחקני גלבוע - לא מצליחים לשמור על המומנטום (צילום: דוברות סנדרלה גלבוע)

 

בית"ר חיפה – איחוד בני באקה 2-1

במשחק בין שתי קבוצות נועלות הטבלה, האורחים מבאקה הוכיחו שהם מתכוונים להילחם השנה על הישארותם בליגה והם מנצחים את חיפה בחוץ. בשורות בני באקה תומר שריקי ו-וליד צידאוי היו המבקיעים ובחיפה זה היה אור חודדה עם שער מצמק בדקה ה-93.

 

הפועל בית שאן – מכבי נווה שאנן 0-0

לאחר משחק קשוח עם שלושה כרטיסים אדומים ופנדל לאורחים בדקה ה- 96, כל קבוצה לוקחת נקודה ומתכוננת למשחק הבא. בבית שאן קיוו לאסוף נקודות מנווה שאנן שבמצב לא טוב העונה ובצידו השני של המגרש, שחקניו של איימן חליאלה קיוו להמשיך את המומנטום מהניצחון בשבוע שעבר, אך שתי הקבוצות יכולות לשמוח שלא הפסידו את המשחק.

 

שחקני שתי הקבוצות בתחילת המשחק (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – הפועל בני מוסמוס 3-1

שחקני של נסים אגרביה לא מתקשים ורושמים ניצחון חוץ נהדר מול המארחים מפרדס חנה כרכור. הקבוצה החזקה ששומרת על מעמדה בפסגה מכוונת גבוה וזה לא סוד. מוחמד תלס כבש את השער הראשון, ארבע דקות משריקת הפתיחה. אמין מחאג'נה את השער השני ומוחמד מחמיד את השער השלישי. בשורות פרדס חנה, עוז אהרוני כבש את השער המצמק, אך זה לא הספיק בשביל להביא נקודות.

 

נסים אגרביה - מוכיח שהוא מאמן מאמן! (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מכבי אחווה פרדיס  -הפועל בני ערערה 3-1

 

צעירי אום אל פאחם – איחוד בני כפר קרע 1-1

שחקני בני מוסמוס - חוגגים את הניצחון (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות