"האווירה בקבוצה אף פעם לא נפגעה"

כך אמר הייתם חלבי, חלוץ מכבי נווה שאנן לאחר הניצחון על בית"ר חיפה שהחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות. בנווה שאנן פתחו לא טוב את העונה, אך יש תחושה של אופטימיות. חלבי: "הקבוצה נראית טוב וקצת חוסר מזל מנע מאיתנו לנצח משחקים".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 10-01-2023
  • 08:10

במכבי נווה שאנן פתחו את העונה בצורה לא אידיאלית בלשון המעטה. הרבה הפסדים, חילופי מאמנים והקבוצה מצאה את עצמה בתחתית הטבלה. במחזור האחרון, שחקניו של איימו חלאילה ניצחו בדרבי ולקחו לבית"ר חיפה שלוש נקודות שנתנו אופטימיות בקבוצה לקראת המשך העונה. הייתם חלבי, החלוץ המוכשר כבש שער וחזר לעניינים.

 

הייתם, יופי של ניצחון בשישי האחרון, נותן אופטימיות להמשך הדרך ?

 

"כן ניצחון מאוד חשוב אחרי כמה משחקים שלא ניצחנו, אך גם כשלא ניצחנו הייתה אופטימיות בקבוצה. נכון שלא ניצחנו, אך הקבוצה נראתה טוב בהרבה משחקים וקצת חוסר מזל מנע מאיתנו לנצח משחקים".

 

איך האווירה בקבוצה ? עברתם תקופה לא פשוטה.

 

"האווירה בקבוצה אף פעם לא נפגעה. יש חדר הלבשה בריא וחזק וגם זה הרבה בזכות הבעלים שגיא גונן ואיימן המאמן שתמיד נותנים שקט לשחקנים ואחרי שהייתי בלא מעט מועדונים, זה לא משהו ברור מאליו".

 

שחקני נווה שאנן - תמיד אחד בשביל השני (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

 המצב בטבלה לא משהו כרגע, אתם תילחמו על הישארות עד סוף העונה לדעתך ?

 

"אמנם זאת פעם ראשונה שלי בליגה הזאת, אך השנה הליגה צמודה וכל משחק הוא קריטי. יש לנו סגל מאוד צעיר ואני מאמין שהקבוצה רוצה להתחזק בעוד שחקן או שניים להמשך הדרך, אך יש לנו צוות והנהלה ברמה הגבוהה ביותר ואני מאמין ומקווה שנישאר בליגה כמה שיותר מהר".

 

 מה המטרות שלך העונה ?

 

 "מבחינה אישית המטרה לעזור למועדון כמה שיותר מבחינה מקצועית ומהניסיון שלי כדי שיהיה במקומות יותר גבוהים שהוא ראוי להם".

 

חלבי - רוצה להביא את נווה שאנן למקום גבוה יותר (צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות