סיכום מחזור 17: ליגה ב' צפון ב'

מחזור 17 בליגה ב' צפון מאחורינו ואיתו המון משחקים מעולים! נווה שאנן חוזרים לחיים ומנצחים בדרבי החיפאי של הליגה, גלבוע גורמים לטירת הכרמל הפסד נוסף וכפר קרע לא מרחמים על פרדס חנה כרכור. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 08-01-2023
  • 08:40

מכבי נווה שאנן – בית"ר חיפה 1-2

בדרבי חיפאי שחקניו של איימן חלאילה חוזרים לחיים עם ניצחון גדול על שחקני בית"ר חיפה. הייתם חלבי הבקיע את השער הראשון לאחר 48 דקות של כדורגל והשער השני הגיע מרגלו של הקפטן שתמיד שם כמו עוגן של הקבוצה נועם בראון. לאחר תקופה ארוכה ללא ניצחונות הגיע משחק שמראה שיש בנווה שאנן עם מי לעבוד. בבית"ר חיפה המצב לא טוב והקו האדום מבצבץ מלמטה, כדאי להתחיל לייצר ניצחונות ומהר.

 

המבקיעים בנווה שאנן - חוגגים יופי של יום הולדת לבעל הבית (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

עירוני סנדרלה גלבוע – הפועל טירת הכרמל 0-1

שחקני גלבוע מתעוררים ומהר עם משחק מדהים נגד האורחים מטירת הכרמל. שחקניו של עומרי ביטון מטירת הכרמל באו לקחת נקודות, אך למארחים היו תכניות אחרות לגמרי. שחקניו של אדהם זועבי רשמו משחק מדהים עם שער מבעיטת פנדל מדויקת מרגלו של סולטאן זועבי ולוקחים שלוש נקודות יקרות שמרגישות כמו שש.

 

שחקני גלבוע - חוגגים ניצחון גדול (צילום: דוברות הפועל עירוני סנדרלה גלבוע)

 

הפועל בני פרדיס – הפועל בית שאן 3-2

לאחר משחק הפכפך שחקני בית שאן רושמים ניצחון חוץ חשוב עם המון אופי. לואיס זומה כבש צמד, אך לפני כן אוראל יהודה כבש את השער הראשון. בפרדיס רשמו את ההפסד התשיעי העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

אוראל יהודה ולואיס זומה - חוגגים ובצדק (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – איחוד בני כפר קרע 3-0

שחקני של פאהד חסון מכפר קרע רושמים ניצחון נוסף והפעם, בחוץ נגד שחקני פרדס חנה כרכור. לאחר תשע דקות בלבד שאדי כבהא כבש את השער הראשון, שלומי מראד הוסיף את השער השני בדקה ה- 36 ולקראת סיום המחצית אור אליהו הוסיף את השער השלישי. המחצית השנייה הייתה בשביל הפרוטוקול בלבד והאורחים לא הצליחו להתמודד נגד הכוכבים מהכפר.

 

אחווה ריינה – צעירי אום אל פאחם 5-0

שחקני ריינה פגשו את שחקני אום אל פאחם החזקים וקיוו להצליח לשמור על כבודם, איך כשהקבוצה החזקה בליגה פוגשת את הקבוצה החלשה – ככה זה נראה. האורחים מאום אל פאחם עשו על המגרש ככל העולה על רוחם וכבשו חמישה שערים נפלאים. שחקני ריינה ממשיכים להילחם על חייהם בליגה והם מקווים להשיג נקודות במחזור הבא.

שחקני אום אל פאחם - לא התקשו בריינה (צילום: דוברות צעירי אום אל פאחם)

 

הפועל בני מוסמוס – מכבי אחי איכסל 2-1

 

הפועל בני ערערה – מ.ס. טירת הכרמל 1-0

 

מכבי אחווה פרדיס – איחוד בני באקה 4-0

 

 

 

 

שחקני נווה שאנן - חוגגים ניצחון חשוב מאוד (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

הוסף תגובה
תגובות