סיכום מחזור 16: ליגה ב' צפון ב'

עוד מחזור בליגה ב' צפון ב' הגיע לסיומו. מה היה לנו השבת? מ.ס. טירת הכרמל מנצחים את בני באקה, מכבי אחווה פרדיס נועצים עוד מסמר בארון של נווה שאנן וכפר קרע רושמים ניצחון ענק על ריינה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 01-01-2023
  • 09:17

מ.ס. טירת הכרמל – איחוד בני באקה 0-3

שחקני טירת הכרמל רושמים ניצחון חשוב ושומרים על הבית. חסיב אבו רוקון פתח את הסכר מהנקודה הלבנה לאחר 10 דקות של כדורגל. שלמה בן עשור ומוניר חוג'יראת הוסיפו שערים משלהם במחצית השנייה. האורחים מבאקה עשו ככל שביכולתם, אך הבדל הרמות בין הקבוצות בא לידי ביטוי.

 

מכבי אחי איכסל – מ.ס. פרדס חנה כרכור 0-3

שחקניו של איסלם כנען לא מתקשים נגד שחקני פרדס חנה ועושים את העבודה. פנדל מדויק של אחמד עואד, שער של אחמד מחאג'נה ושער של פהד שרארי מביאים לקבוצה את הנקודות. שחקניו של אורי צאושו מפרדס חנה רושמים הפסד חוץ ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

 

שחקני איכסל - רושמים ניצחון חשוב (צילום: דוברות מכבי אחי איכסל)

 

מכבי אחווה פרדיס – מכבי נווה שאנן 0-2

שחקניו של איימן חלאילה היו קרובים להשיג נקודה ולהתאפס, אך בדקה ה-80 מוחמד טביה מפרדיס שם את הרגל במקום הנכון וכבש שער ביתי. בתוספת הזמן, בדקה ה-92 תופיק יאסן כבש לפרדיס את השער השני וסגר את הבסטה. שחקני נווה שאנן רושמים הפסד נוסף ומדרדרים עד למקום ה-12 בטבלה.

 

 איחוד בני כפר קרע – אחווה ריינה 0-4

שחקניו של פאהד חסון רושמים ניצחון סופר חשוב בדרכם לעמוד במטרות הקבוצה. עבור שחקני ריינה זה היה ההפסד ה-11 השנה והם עדין נועלים את הטבלה. אין ספק שיש הבדל רמות משמעותי בין הקבוצות ושחקני כפר קרע ממשיכים בדרך הנכונה.

 

 

שחקני כפר קרע - יודעים את העבודה (צילום: דוברות בני כפר קרע)

 

עירוני סנדרלה גלבוע – הפועל בני מוסמוס 3-0

שחקניו של נסים אגרביה ממוסמוס ממשיכים בדרך הנכונה ורושמים ניצחון חוץ בגלבוע. בגלבוע רושמים השנה את ההפסד ה- 12 והקבוצה מדשדשת בתחתית הטבלה. אגרביה ממשיך להוביל את הקבוצה למקום טוב ומקווים להגיע לפליאוף כמו שצריך השנה.

 

יתר תוצאות משחקי המחזור:

 

בית"ר חיפה – הפועל בני פרדיס 2-0

 

הפועל בית שאן – הפועל טירת הכרמל 0-0

 

צעירי אום אל פאחם – הפועל בני ערערה 2-2

 

 

שחקני בני מוסמוס - חוגגים ובצדק (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדיס של הפועל בלב (שפיים 02-01-2023, 19:45)
    פרדיס של הפועל חוזרים בגדול תכתוב מעכשיו מנצחים את כל המשחקים ועולים ל פלייאוף תזכור..